|

رنو کانسپت خودروی هیدروژنی خود را رونمایی کرد

رنو کانسپت خودروی هیدروژنی خود را رونمایی کرد

کانسپت اِمبِلمه، تعریفی جدید از یک خودرو هیدروژنی به سبک رنو رونمایی شد.

به گزارش مملکت ما، امبلمه – Emblème جدیدترین و شاید یکی از خاصترین کانسپتهای هیدروژنی رنو باشد که با یک کپسول هیدروژن می‌تواند پیمایشی بیش از هزار کیلومتر را داشته باشد.

چهره ای جدی، تهاجمی و خشن که ترکیب چراغ‌های ال ای دی خاص، ورودی هوای زیر سپر در کنار درب موتور عضلانی آنرا تشدید میکند توانسته به هر چه خاص بودن این کانسپت جذاب کمک شایانی نماید ضمن اینکه ریتم و حرکت تمام خطوط روی بدنه در نهایت به نشان رنو ختم شده تا تاکید هر چه بیشتری بر نام و برند آن داشته باشد.

در کنار این، رینگ‌های ۱۷ اینچی مسطح  با طرح خاص خود در هماهنگی با گلگیرهای متورم و پف کرده و پروفایل بدنه برش خورده با دستگیره‌های در مخفی توانسته بر شخصیت سازی قدرتمند خودرو تاثیر بسزایی بگذارد.

و اما در نمای عقبی ترکیب چراغ چند بعدی که مسیر حرکت خطوط بالا و پایین آن به خط شانه قدرتمند و درپوش شارژ خودرو منتهی میشود نمایی جذاب و منحصر به فرد را بوجود آورده است.

در یک کلام‌ باید کانسپت جدید رنو را خودرویی زیبا با تناسباتی دلربا و جذاب توصیف کرد.

حال با آنچه توصیف شد شاید بتوان بهتر و بیشتر با جدیدترین کانسپ رنو ارتباط برقرار کرد.

با توجه به ظاهر خشن و تهاجمی این محصول و آرایش دیفرانسیل عقب ، در محور عقب رنو امبلمه یک موتور برقی ۲۱۸ اسب بخاری را شاهد هستیم که در کنار پکیج باتری‌ های ۴۰ کیلو وات ساعتی می‌تواند با هر بار شارژ شدن مخازن هیدروژنی خود تا هزار کیلومتر حرکت کند البته فراموش نکنیم که شارژ مجدد باک هیدروژن رنو Emblème هم کمتر از ۵ دقیقه طول می‌کشد.

نکته مهم دیگر در کانسپت جدید رنو، دستیار رانندگی خودکار سطح ۲.۵ آن است که در کنار امکانات رفاهی و آپشن های جذابی مثل دستیار حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و دستیار رانندگی خودکار در ترافیک بر متفاوت بودن آن‌ تاکید دارد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار