|

لوگوی شرکت خودروسازی راین تغییر کرد

لوگوی شرکت خودروسازی راین تغییر کرد

شرکت خودروسازان راین، فعال در زمینه تولید و واردات خودرو از سال ۱۳۸۲، پس از ۲۲ سال حضور مستمر در صنعت خودرو کشور، در مراسمی هم‌زمان با بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، از هویت بصری و لوگوی جدید خود رونمایی کرد. این مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت، نمایندگی مشهد، خبرنگاران و جمع حاضران در نمایشگاه مشهد برگزار شد.

به گزارش مملکت ما به نقل از روابط عمومی خودرو سازان راین،  طراحی جدید لوگو، با حفظ اصالت برند راین، در شکل و فرم مدرن بازطراحی شده است. الهام اصلی این طراحی، پرنده‌ی پرستو است؛ نمادی که در فرهنگ ایرانی از دیرباز با مفاهیمی چون بازگشت، امید، آغاز نو و سفر هوشمندانه پیوند خورده است. طراحی نوین، فراتر از یک نشانه بصری، پیام‌آور مفاهیمی چون تحول، آینده‌نگری و همراهی مطمئن با کاربران است. از نظر گرافیکی، فرم بال‌های باز پرستو در لوگو، ترکیبی از سرعت، انرژی، حرکت و ظرافت است.فرم آیرودینامیک آن، پیوندی شفاف با اصول صنعت خودرو از جمله سرعت، کارایی و تعادل برقرار می‌کند. در نتیجه، این لوگو نه تنها جذابیت بصری دارد، بلکه بر اساس ارزش‌های برند، احساس اعتماد، امنیت و همراهی» با مخاطبان را نیز ایجاد می‌کند. در این مراسم، مدیران شرکت تأکید کردند که این گام جزئی از استراتژی کلان راین برای بازطراحی برند، تقویت جایگاه در بازار داخلی و چشم‌انداز حضور قوی تر در بازار خودرو است.

لوگوی جدید نمادی از جهت‌گیری این شرکت به سوی نوآوری و پیشرفت است، در حالی که احترام به ریشه‌های فرهنگی و هویتی آن همچنان حفظ شده است. شایان ذکر است که شرکت خودروسازان راین، زیرمجموعه‌ای از گروه سرمایه‌گذاری یگانه اندیش سرمایه است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار