|

آغاز ساخت مسکن کارگری در سه استان کشور

آغاز ساخت مسکن کارگری در سه استان کشور

ساخت مسکن کارگران در سه استان کشور کلید خورد.

به گزارش مملکت ما ، محمد بلوردی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: ساخت مسکن صنعت شهر در استان های گلستان ،یزد و خراسان رضوی شروع شده و در این پروژه ها اراضی تحویل صنایع شده و عملیات طراحی برخی از پروژه ها شروع شده و برخی از پروژه ها هم در مراحل پایانی قرار دارد.

به گفته وی تا به امروز اراضی برای ساخت ۱۱۶ هزار واحد مسکونی تامین شده و تا پایان سال به ۲۰۰ هزار واحد می رسد و تسهیلاتی هم که برای این پروژه ها در نظر گرفته شده ۵۵۰ میلیون تومان است که در صورت صنعتی سازی میزان این تسهیلات به ۸۵۰ میلیون تومان می رسد.

وی افزود: تمامی این اراضی ۹۹ ساله و رایگان است و شبکه آب ،برق و گاز و تسهیلاتی که برای پروژه های نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده برای این پروژه ها هم در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش ساخت مسکن برای کارکنان صنایع کشور به گفته مدیران این صنایع، نقش بسیار موثری در رفع دغدغه های کارکنان و کارگران دارد چراکه نزدیک شدن خانه های کارکنان به محل کار می تواند نگرانی از دور بودن محل کار برای این کارکنان را برطرف کند و از سوی دیگر کم شدن هزینه های زندگی این کارکنان می تواند اثر زیادی بر افزایش انگیزه کارکنان و کارگران داشته باشد.

انهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار