|

پیش‌بینی ساخت ۴ هزار واحد مسکن نهضت ملی در طایقان

پیش‌بینی ساخت ۴ هزار واحد مسکن نهضت ملی در طایقان

در قالب طرح نهضت ملی ساخت مسکن ساخت ۴ هزار واحد در طایقان پیش‌بینی شده که عملیات ساخت ۳ هزار و ۷۰۰ واحد از آنها شروع شده است.

به گزارش مملکت ما، محمد اطهری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: این سایت ۴۸۰ هکتار مساحت دارد که در حال حاضر ساخت، طراحی و زیرسازی ۴۰۰ هکتار از این سایت مسکونی در دست اقدام است.

اطهری با بیان اینکه در سایت طایقان، چهار هزار واحد مسکونی احداث خواهد شد، اضافه کرد: عملیات زیرسازی و خاک‌برداری سایت مسکونی طایقان از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است و در فاز نخست طرح که شامل هزار و هفتصد واحد است، عملیات ساخت واحد‌ها پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است.

وی با تاکید بر آماده‌سازی بدون وقفه زیرسازی و زیرساخت‌های سایت طایقان، یادآور شد: واحد‌های ویلایی این سایت طی یک بازه زمانی ۲۴ماهه تحویل متقاضیان می‌شود و امیدواریم در سال آینده با تکمیل واحدها، متقاضیان در منازل خود ساکن شوند.

آغاز عملیات ساخت ۳ هزار و ۷۰۰ واحد در طرح نهضت ملی طایقان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: متراژ واحد‌های ویلایی سایت طایقان بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ مترمربع طراحی شده است و بنیاد مسکن تا پایان مرحله اصطلاحا سفت کاری را انجام و پس از آن به متقاضیان تحویل می‌دهد تا با توجه به سلیقه خود و توان مالیشان واحد‌ها را تکمیل و ساکن شوند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار