|

تزریق ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های بنیاد مسکن در دو شهر استان کهگیلویه و بویراحمد

تزریق ۵۷ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های بنیاد مسکن در دو شهر استان کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل اعتبارات نفت ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان مارگون و ۲۷ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بنیاد مسکن در شهرستان بویراحمد اختصاص یافت.

به گزارش مملکت ما، روح‌الله سیاهپور، امروز _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: نماینده مردم بویراحمد در مجلس با پیگیری‌های مستمر اعتبارات بسیار خوبی برای مناطق محروم در همین زمان اندک حضور خود فراهم کرده‌است که اکنون با تزریق این منابع در بسیاری از مناطق شهرستان بویراحمد پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال روند بسیار خوبی هستند.

وی اعتبارات شهرستان را از محل تملک دارایی‌ها مبلغ ۲۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح‌های بنیاد مسکن ۴۱ روستا در دستور کار قرار دارد.

سرپرست بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت‌: اعتبارات استانی برای شهرستان مارگون ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای اجرای ۱۷ طرح در حوزه بنیاد مسکن است.

وی تصریح کرد: اعتبارات حوزه نفت که با رایزنی‌های نماینده شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون ابلاغ شده‌است، برای شهرستان مارگون ۳۰ میلیارد تومان و برای شهرستان بویراحمد ۲۷ میلیارد تومان است.

سیاهپور خاطرنشان کرد: احساس من این است با روندی که در پیش گرفته‌ایم و اعتبارات خوبی که با رایزنی‌های نماینده شهرستان‌های سردسیری در حال تزریق به پروژه‌های شهرستان‌های بویراحمد و مارگون هستند، به زودی شاهد مرتفع شدن بسیاری از مشکلات زیرساختی روستاهای این دو شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار