|

تداوم شرایط سخت برق تا دو هفته آینده

تداوم شرایط سخت برق تا دو هفته آینده

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به افزایش بار شبکه در کرمانشاه نسبت به هفته گذشته، گفت: شرایط سخت برق تا دو هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش مملکت ما، محمد مرادی با بیان اینکه با وجود گذر از نیمه مرداد هنوز مصرف برق بالا است، اظهار کرد: بار شبکه در کرمانشاه حتی نسبت به هفته گذشته بیشتر شده است.

وی بالا بودن بار شبکه را باعث افزایش حوادث و آسیب به تاسیسات و شبکه برق دانست و ادامه داد: این امر باعث شده موارد خاموشی ناشی از حوادث نیز افزایش یابد که البته همکاران ما تلاش می‌کنند در کوتاهترین زمان مشکل را برطرف و شبکه را پایدار کنند.

به گفته این مسئول، هرگونه خاموشی و آسیب در شبکه به صورت برخط و هوشمند پایش می‌شود، اما رسیدگی به برخی از این حوادث زمان‌بر است.

وی در ادامه رکورد مصرف برق در تابستان امسال را در استان کرمانشاه ۹۰۸ مگاوات اعلام کرد و افزود: با مدیریتی که در شبکه اعمال شد و همراهی مشترکان، تاکنون شاهد شکستن این رکورد نبوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تداوم شرایط سخت مصرف برق تا حدود دو هفته آینده یاد کرد و همراهی مشترکان و مدیریت مصرف را برای گذر از این دو هفته سخت ضروری دانست.

مرادی از مشترکین درخواست کرد در ساعات یازده تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ که پیک مصرف برق را داریم از وسایل پُرمصرف استفاده نکنند و مدیریت مصرف برق در این ساعات را در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار