|

آئودی خودروی مفهومی جدید آئودی!

آئودی خودروی مفهومی جدید آئودی!

مدل مفهومی آئودی، یک خودروکم‌نظیر با نام آئودی رونمایی شد.

به گزارش مملکت ما، اینروزها شاهد اتفاقات عجیبی در برخی برندهای خودرویی جهان هستیم‌، یکی از جدیدترین و آخرین ها کانسپتی جدید از شرکت آئودی با نام آئودی است!!!!

احتمالا شما هم گیج شده‌اید؟ بله عجیب و تا حدودی غیر قابل باور است اما واقعیت دارد،

در واقع مشخص نیست حلقه های معروف آئودی کجا هستند ؟

این یک سوال مهم برای جدیدترین مدل مفهومی این شرکت است که دیروز در شانگهای رونمایی شد.

اما اجازه بدهید اینرا بگوئیم که این آئودی نیست،  بلکه یک AUDI است!! این یک برند لوکس نوظهور در امپراطوری گروه فولکس واگن است که در واقع بخشی از برنامه همکاری این مجموعه با SAIC برای راه اندازی یک برند خودروسازی جدید در چین است.  

به گفته یکی از مدیران ارشد آئودی، از میان تمام نام‌هایی که تیم بازاریابی می‌توانست انتخاب کند، تصمیم بر انتخاب نام AUDI نهایی شد.

 برای جلوگیری از سردرگمی ( که البته همچنان گیج کننده است)، این برند دیگر چهار حلقه افسانه‌ای را بر روی خودروهایش ندارد و بجای آن ، لوگوی جدیدی که از چهار حرف بزرگ تشکیل شده است؛ AUDI را بعنوان نام خود بر روی دماغه خودرو حک کرده است.

کانسپت AUDI E با سه مدل تولیدی که از اواسط سال آینده عرضه می شود، پیشرو خواهد بود.  این AUDI ها در کنار محصولات فعلی آئودی ( چقدر آئودی در Audi شد ) که دارای لوگوی قدیمی خود هستند، قرار خواهند داشت.

با معرفی A8L Horch که سه سال پیش در چین معرفی شد، به نظر می رسید آئودی مشتاق به حذف نام های تجاری قدیمی خود است.  شاید به جای این که شرکت یا برند جدید را AUDI صدا کنیم، منطقی تر بود آنرا Auto Union، NSU، DKW و Wanderer . بنامیم که دارای پیشینه تاریخی بودند.  

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، آئودی و SAIC می‌توانستند نام دیگری را انتخاب کنند اما از نظر تیم‌ بازاریابی و برندینگ آئودی این نام خیلی منطقی بوده است.

بدنیست بدانید در حالی که آئودی نسخه های موتور احتراقی خود را تا اواخر دهه آینده کنار نخواهد گذاشت، زیربرند همنام آن با لوگوتایپ AUDI از چین می‌آید و فقط الکتریکی خواهد بود.  

و کاملا مشخص است که جدای از بحث پیشرانه های تمام برقی،  نداشتن لوگوی نمادین، بیش از حد عجیب به نظر می رسد و عادت کردن به لوگو تایپ AUDI زمان می برد.  

همچنین نباید فراموش کرد که برند جدید فقط در چین به فروش خواهند رسید و از مدل های سایز متوسط ​​تا فول سایز ( در بادی تایپ های مختلف ) را شامل خواهند بود.

اما فراتر از نام و لوگو جدید AUDI، این خودروها با داشتن طراحی و استایل "مناسب با ذائقه مشتریان چینی" متفاوت از مدل های جهانی به نظر می رسند.  

هر چند این کانسپت یادآور یک آئودی برقی معمولی نیست و صادقانه بگوییم اگر لوگوتاپ AUDI نبود، نمی‌توانستیم برند را براحتی شناسایی کنیم.

اتحاد Audi-SAIC تاکید دارد که این خودروها «طراحی انقلابی و متمایز » خواهند داشت و در  مورد این کانسپت، آنرا به عنوان یک اسپورت بک معرفی کرده اما بیشتر شبیه یک استیشن واگن بزرگ است.

حال باید منتظر‌ماند و دید AUDI تا چه حد میتواند متمایز از آئودی عمل نماید.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار