|

افتتاح بازار میوه‌ و تره‌بار شهرستان محلات

افتتاح بازار میوه‌ و تره‌بار شهرستان محلات

بازار میوه‌ و تره‌بار شهرستان محلات همزمان با هفته دولت با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد

به گزارش مملکت ما ، عزیز تقی‌زاده، شهردار شهر محلات، امروز نهم شهریورماه در مراسم افتتاح این بازار گفت: بازار میوه و تره‌بار شهرداری شهرستان محلات با ۷۰۰ متر مربع فضای سوله و ۴۰۰ متر مربع فضای باز با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده‌سازی شده است. با افتتاح این پروژه برای ۱۰ نفر به شکل مستقیم و ۱۱ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

وی ادامه داد: قیمت گذاری در این بازار به شکل آنلاین و بر اساس بازار میوه اصلی تهران و اصفهان انجام می‌شود. حداکثر سود در این بازار ۲۰ درصد سود نسبت به بازار اصلی میوه و تره بار اصفهان و تهران خواهد بود. این قیمت‌ها بر اساس کیفیت میوه‌ها تغییر خواهد کرده و به منظور جلوگیری از تخریب میوه‌ها سیستم هواساز در بازار تعبیه شده است.

بر اساس این گزارش، استاندار مرکزی نیز با حضور در منزل فاطمه هدایتی، رتبه ۷ کنکور تجربی سال ۱۴۰۲ با اهدای لوح از وی تقدیر کرد.

احمدرضا نوازنی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در این دیدار گفت: امسال به مدیران تاکید کرده‌ایم که دانش‌اموزان را با علم‌اموزی بیشتر آشنا کنند. یکی از نارسایی‌های سال تحصیلی سال گذشته این بود که در آغاز سال تحصیلی، کتاب‌های دانش‌آموزان به شکل کامل تامین نشده بود.

وی ادامه داد: بنا داریم از تجربه خانم هدایتی برای دانش‌آموزان استان استفاده کنیم. امیدواریم رشد علمی دانش‌اموزان استان روز به روز بیشتر شود.

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان نیز در این دیدار گفت: با توجه به ظرفیت موجود در محلات و تحصیل خانم هدایتی در مدرسه استعدادهای درخشان خمین، احداث مدارس سمپاد در شهرستان محلات و دلیجان پیگیری شود تا شاهد رتبه‌های برتر بیشتر در محلات باشیم.

نبود کتاب‌فروشی‌های مناسب در شهرستان و استان از نکاتی بود که در این دیدار مطرح شد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار