|

در ارومیه مرغ نیست / مقام مسئول: مردم مقصرند

در ارومیه مرغ نیست / مقام مسئول: مردم مقصرند

درحالیکه پیگیری‌های انجام شده از مشکل نبود مرغ در بیشتر فروشگاه‌ها حکایت دارد، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذرباجیان‌غربی، دلیل مشکلات احتمالی را خرید بیش از نیاز مردم اعلام کرد.

به گزارش مملکت ما به نقل از خبرآنلاین، مشکل کمبود مرغ و سختی تهیه آن توسط خانواده‌ها به حدود یک ماه رسیده و همچنان این معضل ادامه دارد و فروشنده‌های دارای مرغ نیز این کالای اساسی خانواده‌ها را قیمت بیشتر از قبل به فروش می‌رسانند.

مقام مسئول، تقصیر را به گردن مردم انداخت

علی‌رغم این وضعیت در بازار، شهبازی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی به رسانه‌های گفت: هیچ کمبودی در بازار مرغ نداریم و در روزهای آتی مشکل تامین مرغ که یکی از علت‌های آن خرید بیش از نیاز مردم است حل خواهد شد.
وی اضافه کرد: متوسط نیاز استان در مصرف مرغ حدود ۲۱۳ تن است که روز گذشته، ۲۵۶ تن مرغ کشتار شده است.

توزیع کشتارگاه‌های استان در سطح مرکز استان

به نقل از دبیر کارگروه تنظیم بازار استان آذربایجان‌غربی، مقرر شده روزانه ۲۰ تن مرغ منجمد از محل مرغ‌های منجمد موجود در کشتارگاه‌ها جهت کاهش تلاطم بازار مرغ در شهر ارومیه توزیع و تا اطلاع ثانوی درصد قابل توجهی مرغ کشتار شده تمامی کشتارگاه‌های سطح استان در شهرستان ارومیه توزیع و دامپزشکی استان موظف است خودروهای حامل مرغ گرم را در محل کشتارگاه پلمپ کرده و فک پلمب توسط بازرسان جهاد کشاورزی استان مستقر در محل توزیع انجام شود.
این توزیع از روز جمعه در فروشگاه‌های منتخب آغاز و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار