|

آغاز نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در مشهد

آغاز نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در مشهد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون) به عنوان بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ایران همزمان با سالروز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) دراین شهر خبر داد.

به گزارش مملکت ما ، رضا صفری اظهار کرد: این نمایشگاه ظهر امروز، پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه افتتاح و تا ۲۲ بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: اهداف این نمایشگاه شامل رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف کشاورزی، شناساندن پتانسیل‌های داخلی و خارجی، نگاه ویژه به حوزه‌های اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و توسعه صادرات در حوزه کشاورزی است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: تعداد کل مجموعه‌های حاضر در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی بیش از ۳۰۰ شرکت و در قالب ۲۰۰ غرفه است که تعداد مشارکت‌کنندگان داخل خراسان رضوی ۱۱۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت‌کنندگان خارج از استان ۹۰ شرکت از استان‌های تهران، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، فارس، همدان، مرکزی، مازندران، کردستان، اصفهان، البرز، کرمان، لرستان، زنجان و قزوین می‌باشد.

صفری اضافه کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۲۵ هزار متر مربع و در سالن‌های مفاخر، فردوسی، عطار و همچنین فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه پیش‌بینی شده تا محصولات و کالاهای تولیدی و به‌روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار