|

توزیع ۸۰ تن گوشت تنظیم بازار در استان همدان طی روزهای آینده-

توزیع ۸۰ تن گوشت تنظیم بازار در استان همدان طی روزهای آینده-

معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: ۳۰ تن گوشت قرمز امشب وارد همدان می‌شود و در تلاشیم روزهای آینده ۸۰ تن گوشت تامین و توزیع شود.

به گزارش مملکت ما ، سید مجتبی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال شرایط اقتصادی کشور به عنوان مهمترین مسئله کشور، فراز و فرودهایی داشته است و سعی ما رقم خوردن بهترین شرایط بوده و تلاش‌هایی در این زمینه داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه بانک‌ها را داشتیم و در این یک سال ۴۲۰ میلیارد تومان وجه نقد به بانک‌ها آوردیم که به نسبت سال قبل چهار برابر بوده و هیچ مشکل نقدینگی وجود ندارد.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه کشیک همه بانک‌ها تدبیر شده تا در همه بانک‌ها شعب کشیک ایام نوروز فعال باشند گفت: تأمین گوشت قرمز چالش بود که با تدبیر ۲۰ تن گوشت گوسفندی توزیع کردیم و امروز بعد از ظهر هم جهاد کشاورزی توزیع‌هایی دارد.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: پیگیریم ۸۰ تن گوشت قرمز در همدان برای ایام نوروز توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ فروشگاه گوشت گوسفندی را به قیمت ۳۲۵ هزار تومان توزیع خواهد کرد بیان کرد: قول ۳۰ تن هم برای امشب گرفتیم و در تلاشیم ۸۰ تنی توزیع کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: در طرح کالابرگ اختلاف نظر وجود دارد اما واقعیت این است از ۱۷ بهمن ماه عنوان فجرانه گرفت و ۱۲۰ هزار تومان قبل در بهمن ماه به ۲۲۰ هزار تومان رسید.

وی با بیان اینکه به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف در خرید ۱۱ قلم کالا تعلق می‌گیرد عنوان کرد: افراد اگر ۱۱ قلم را خرید کنند به قیمت امروز باید ۷۴۳ هزار تومان پرداخت کنند که دولت قیمت سال گذشته یعنی ۵۲۳ هزار تومان را با آنها محاسبه می‌کند.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه به هیچ وجه سیستم کالا برگ قطع نیست گفت: اقدامی در پس فروشگاه‌ها انجام می‌شد که کالایی جدای از ۱۱ قلم را به فروش می‌رساندند که سامانه دیگر رفع شده و نمی‌توانند کالای دیگری را ثبت کنند و سیستم هم فعال است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار