|

پرداخت ۵۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در استان ایلام

پرداخت ۵۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در استان ایلام

مدیر امور شعب بانک کشاورزی ایلام با اشاره به پرداخت ۵۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در حوزه‌های مختلف، گفت: این بانک حامی کشاورزان، بانی توسعه پایدار و حفظ امنیت غذایی در جامعه است.

به گزارش مملکت ما ، فرزاد شیخ محمدی اظهار کرد: این بانک بر اساس وظیفه ذاتی که دارد ۹۰درصد سهم تسهیلات و منابع خود را برای حمایت از کشاورزان، دامداران، مکانیزاسیون کشاورزی و سرمایه در گردش طرح‌های تولیدی هزینه می‌کند.

وی با بیان اینکه رسالت بانک کشاورزی کمک به بخش کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان این عرصه است، گفت: بر این اساس ۱۴هزار و ۱۵۶ تسهیلات در سال جاری پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی ایلام گفت: ۲ هزار و ۱۲۶میلیارد ریال تسهیلات در بخش تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با مبلغ ۱ یک هزار و ۳۶۲ میلیارد ریال و ۷۳۴ فقرهتسهیلات فرزندآوری پرداخت شده است.

شیخ محمدی با بیان اینکه ۱۰۰درصد اعتبارات این بخ‌ها جذب و پرداخت شده است و هیچ متقاضی در صف انتظار در این بانک وجود ندارد، گفت: علاوه بر این در سایر زیر بخش‌های کشاورزی نیز تسهیلات مختلفی در بیش از ۱۰۰ کُد زیر مجموعه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه شهم اعتبار ابلاغی تبصره ۱۸ این بانک در استان نیز یک هزار و ۱۳۴میلیارد ریال بود، یادآور شد: با همت مجموعه همکاران یک هزار و ۴۰میلیارد ریال معادل ۹۲درصد کل اعتبارات تبصره ۱۸ تاکنون جذب شده و ۵۳طرح از محل این اعتبارات منتفع شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی ایلام با اشاه به حمایت از ۱۲ شرکت بزرگ تولیدی بذر در استان، گفت: این شرکت‌ها در راستای توسعه و تجهیز سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

شیخ محمدی افزود: این شرکت ها با تولید و خرید ۳۵۰هزار تن گندم در سال جاری استان را به رقم قابل توجهی از نظر تولید گندم رساندند که این امر با همت و حمایت بانک کشاورزی محقق شده است.

وی با اشاره به حمایت از کشاورزان برای تجهیز و مکانیزاسیون نیز گفت : ۲۴۴میلیاد ریال تسهیلات در این بخش نیز در سال جاری پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی ایلام همچنین از تخصیص اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان با رقم ۵۰۰میلیارد ریال خبر داد و افزود: پرداخت ۴۵میلیارد ریال در بخش پرواربندی و خرید میوه شب عید با رقم ۶۸میلیارد ریال از دیگر خدمات این بانک در استان بوده است.

شیخ محمدی گفت: تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد، بهزیستی، ودیعه مسکن نهادهای حمایتی با ۵۷ فقره با رقم ۴۲میلیارد ریال از دیگر اقدامات این بانک در حمایت از مردم استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی استان ۱۰۰ درصد مصوبات امهال تسهیلات کشاورزی را انجام داده است، گفت: این بانک ۲۳هزار فقره بدهی به مبلغ هفت هزار میلیارد ریال از کشاورزان را امهال کرده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی ایلام با اشاره به اینکه به خاطر رفاه حال کشاورزان و دامداران در سال جاری نیز چهار هزار و ۹۸۵ فقره تسهیلات به مبلغ پنج هزار و ۵۴۰میلیارد ریال امهال شده است، ابراز کرد: افراد متقاضی استمهال تسهیلات کشاورزی تا پایان سال جاری وقت دارند از ظرفیت مصوبات امهال تسهیلات کشاورزی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۵۲هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار