|

محکومیت نماینده سایپا با ۵۰۰ شاکی

محکومیت نماینده سایپا با ۵۰۰ شاکی

رییس دادگستری رفسنجان در تشریح پرونده با انبوه شاکیان مربوط به شرکت خودروسازی سایپا در این شهرستان گفت: هم‌اکنون مسئول متخلف نمایندگی این خودروسازی از سوی دادگاه به استرداد وجوه بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در حق مشتریان محکوم شده است.

به گزارش مملکت ما و به نقل از دادگستری استان کرمان، حسین رمضانی زاده در همایش رییسان و دادستان های سراسر استان کرمان افزود: با توجه به اینکه مسئول این نمایندگی تاکنون اقدامی برای پرداخت خسارت و بدهی به مشتریان نکرده و اکنون در زندان به سر می برد، از ارفاق‌های قانونی برخوردار نخواهد شد.

وی ادامه داد: این پرونده قریب به ۵۰۰ نفر شاکی دارد و کوتاهی شرکت خودرو سازی سایپا در نظارت بر نمایندگی‌های شهرستان موجب بروز تخلفات گسترده در این نمایندگی شده است.

رییس دادگستری رفسنجان تصریح کرد: دستگاه قضایی پیگیر پرونده مربوطه و احقاق حقوق از دست رفته مردم است.

رمضانی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان رفسنجان در چند ماه آینده به بهره‌برداری می رسد و امیدواریم ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان به زودی ساخته شود.

این مقام قضایی به کارآفرینی صنایع مس سرچشمه در رفسنجان و استان کرمان اشاره کرد و افزود: نقش صنایع مس رفسنجان در فراهم کردن زمینه اشتغال و تولید چشمگیر است و دادگستری این شهرستان و مرکز استان حمایت‌های قضایی و حقوقی خود را از صنایع تولیدی و اشتغال آفرین ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به حمایت های قضایی و فعالیت های موثر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از تشکیل کمیته پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ذیل کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گفته وی، وجود تعداد زیادی کارگاه های ضایعاتی بدون پروانه کسب، معتادان متجاهر، مشکلات روشنایی معابراز جمله عواملی است که زمینه وقوع جرم سرقت و سایر جرم‌های مرتبط را در این شهرستان فراهم کرده است.

رییس دادگستری رفسنجان با اشاره به اینکه هم‌ اکنون فرودگاه رفسنجان غیر فعال است، بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان ظرفیت های زیادی در بخش کشاورزی صنعتی و معدنی دارد بر ضرورت از سرگیری فعالیت فرودگاه در این شهرستان تاکید داریم.

وی از راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در آینده نزدیک در رفسنجان خبر داد و گفت:در رابطه با زندان شهرستان نیز با مشکلاتی مواجه هستیم که ضرورت دارد در این رابطه و در خصوص ساخت زندان جدید در خارج از شهر نیز تدابیری اتخاذ شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار