|

افتتاح دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی سنندج

افتتاح دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی سنندج

۲ واحد تولید فیلم پلی اتیلن تک لایه در دهمین روز از دهه فجر در شهرک صنعتی سنندج یک با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

به گزارش مملکت ما ، علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت روز شنبه در افتتاحیه ۲ واحد تولید فیلم پلی اتیلن تک لایه در شهرک صنعتی سنندج یک اظهار کرد: ۱۴ پروژه صنعتی و معدنی طی دهه فجر در کردستان به بهره برداری رسیده که از این تعداد ۹ پروژه صنعتی است.

شهیدی میزان سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها را ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: امیدواریم با حمایت های وزارت صمت شاهد رشد تولید بیشتر در سطح کشور و به تبع استان کردستان باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان هم اظهار کرد: جواز تاسیس شرکت صنعت پلاست خاتون سال ۱۴۰۱ و پروانه بهره برداری آن سال ۱۴۰۲ صادر شده است.

بختیار خلیقی با بیان اینکه محصولات تولیدی این ۲ واحد شامل نایلون، نایلکس، سفره یکبار مصرف و کیسه زباله است، افزود: میزان اشتغالزایی در این ۲ واحد، ۴۵ نفر است.

وی میزان سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها را ۲۸۰ میلیارد ریال خواند و بیان کرد: ظرفیت تولید سالانه یکی از این واحدها ۹ هزار و ۶۰۰ تن و واحد دیگر هم ۲ هزار و ۴۰۰ تن است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار