|

اتصال ۵۵ روستای دیگر آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات تا اواسط آذرماه

اتصال ۵۵ روستای دیگر آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات تا اواسط آذرماه

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در جلسه کنترل پروژه توسعه اینترنت روستایی با اشاره به اینکه خبرهای خوبی در حوزه توسعه اینترنت روستایی در راه است گفت: اتصال ۵۵ روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات تا هفته دوم آذرماه سال جاری محقق می شود.

به گزارش مملکت ما ، قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به پایین بودن درصد پوشش اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بوکان از متوسط استانی بیشتر این اتصال ها در این شهرستان است.

جلیلی نژاد افزود:توسعه اینترنت روستاهای بالای۲۰ خانوار استان در شهرستان های مختلف به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها وجود ظرفیت انتقال پهنای باند در روستاهای هدف است.

وی افزود: اولویت ما در بهرمندی روستاها آماده بودن بستر انتقال بوده از این رو در تلاشیم تا شهرستان هایی که درصد پوشش آنها از متوسط استانی پایین تر است، موضوع انتقال آنها را مرتفع کنیم تا در اسرع وقت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شوند.

مدیر کل ارتباطات تصریح کرد:اتصال ۵۵ روستای بالای ۲۰ خانوار تا پایان هفته دوم آذرماه در شهرستان های بوکان،شاهین دژ، تکاب، مهاباد، سلماس،پیرانشهر،میرآباد،میاندآب،چالدران،شوط،پلدشت و نقده است که بیشتر سایت ها در شهرستان بوکان راه اندازی می شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار