|

۷۴ طرح عمرانی در دهه فجر در سردشت افتتاح می‌شود

۷۴ طرح عمرانی در دهه فجر در سردشت افتتاح می‌شود

فرماندار سردشت گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۷۴ طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش مملکت ما ، باباخان اسکندری روز دوشنبه در نشستی با فعالان رسانه، خبرنگاران و روابط عمومی ادارات ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این طرح ها توسط ۱۷ دستگاه اجرایی آماده شده و در کنار آن هم بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده که در طول ایام الله اجرا می شود.

وی بیان کرد: افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر سردشت، گاز رسانی به ۱۰ روستا، مخزن ۲ هزار مترمکعبی فرهنگیان و شهیدان ژاله، آبرسانی به پنج روستا، بهسازی و آسفالت جاده هفت روستا، چمن مصنوعی و اقامتگاه بوم گردی در ۲ روستا، اجرای طرح هادی و نوسازی ۴۰ واحد روستایی از مهمترین طرح های عمرانی قابل افتتاح در این ایام الله هستند.

فرماندار سردشت افزود: همچنین افتتاح یک کارخانه تولید ذغال و ساختمان اداری شهرک صنعتی طرح های دیگر تدارک دیده شده اند که مربوط به حوزه صنعت و معدن بوده و با اعتباری بالغ بر ۲.۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

اسکندری در پایان با اشاره به نزدیک شدن به جشن پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات ، روابط عمومی ها و خبرنگاران را چشم بینا و دست توانای جامعه خواند و ابراز امیدواری کرد با اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم و ترغیب به مشارکت حداکثری امسال شاهد جشن بزرگ دیگری باشیم.

وی یادآور شد: دهه فجر یادآور تبیین اندیشه پاک حضرت امام(ره) و شهدای والامقام و فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار