|

آغاز نمایشگاه بهاره شهر رشت از روز ۱۹ اسفندماه

آغاز نمایشگاه بهاره شهر رشت از روز ۱۹ اسفندماه

مدیرکل صمت گیلان عنوان کرد: نمایشگاه بهاره شهر رشت صبح شنبه، ۱۹ اسفندماه در محل نمایشگاه های دائمی رسما افتتاح خواهد شد.

به گزارش مملکت ما ، تیمور پورحیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت و سایر شهرستان ها، گفت: نمایشگاه بهاره استان گیلان با هدف توزیع اقلام اساسی و همچنین کالاهای مورد نیاز ماه پربرکت رمضان و شب عید مردم در مرکز استان و ۱۵ شهرستان با تخفیف حداقل ۲۰ درصد زیر قیمت بازار برگزار خواهد شد.

وی افزود: افزون بر ۴۰۹ غرفه نمایشگاهی در ۱۵ شهرستان و ۲۰۰ غرفه نمایشگاهی در مرکز استان و در مجموع ۶۰۹ غرفه به عرضه انواع کیف و کفش، شیرینی و شکلات، خرما و زیتون، آجیل و خشکبار، پوشاک و البسه، لوازم خانه و… می‌پردازند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: در کلیه نمایشگاه های استان عرضه کالاهای تنظیم بازاری با نرخ مصوب در اولویت قرار دارد.

پورحیدری همچنین طرح جشنواره فروش فوق‌العاده عیدانه امسال را تشریح و عنوان کرد: علاوه بر برپایی نمایشگاه ها در سراسر استان، ۴۹۵ فروشگاه در طرح جشنواره فروش فوق العاده در کل استان شرکت نموده اند که اجناس خود را با نازل ترین قیمت و با تخفیف حداقل ۲۰ درصدی به مردم عرضه می کنند.

وی همچنین وضعیت بازار مرغ در گیلان را مناسب دانست و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده، در این بخش مشکلی وجود ندارد و مرغ گرم با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

مدیرکل صمت گیلان ادامه داد: برای تنظیم قیمت گوشت قرمز که به دلایل مختلفی همچون کشتار دام مولد و افزایش قیمت نهاده‌های دامی با افزایش نسبی قیمت در کشور مواجه شده، با همکاری جهاد کشاورزی، گوشت منجمد تهیه و توزیع می‌شود.

وی درباره توزیع شکر نیز که روند کاهشی داشته، خاطرنشان کرد: با وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت هماهنگ شده و قرار است شکر مصرفی استان تامین شود و درخصوص لاستیک نیز، برای واردات و توزیع لاستیک‌های با کیفیت مشکلی خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار