|

بهره‌برداری از ۱۹ طرح در حوزه برق در استان خراسان رضوی

بهره‌برداری از ۱۹ طرح در حوزه برق در استان خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه فجر امسال بهره‌برداری از ۱۹ طرح در حوزه برق اعم از برق‌رسانی و تجهیز و هوشمندسازی شبکه در این استان آغاز شده است.

به گزارش مملکت ما ، محسن ذبیحی افزود: ۱۰ مورد از طرحهای مزبور مربوط به برق رسانی به نقاط مختلف شهری و روستایی خراسان رضوی در مجموع با اعتبار هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: یکی از بزرگترین طرحهایی که در حوزه شبکه خراسان رضوی در حال اجرا است و تأثیر بسزایی در تأمین برق مطمئن و مداوم مشترکان دارد، تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار است که بدین منظور هزار و ۳۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در دهه فجر امسال بهره برداری می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ساخت و توسعه شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف برای تامین برق بیش از ۹ هزار مشترک در استان از دیگر طرحهایی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده برق، رفع افت ولتاژ و اصلاح روشنایی معابر ۱۹۵ روستا در سطح خراسان رضوی را از دیگر طرحهای آماده بهره برداری در دهه فجر امسال برشمرد.

ذبیحی گفت: ایجاد ۴۰ کیلومتر شبکه برق جدید روستایی، ایجاد ۲ و نیم کیلومتر شبکه روشنایی معابر، تامین برق بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و کشاورزی، تامین برق پنج واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن از دیگر طرحهایی است که در دهه فجر بهره برداری می شود.

وی ایجاد ۲۵۰ نقطه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه، توسعه هوشمندسازی و رویت پذیری لوازم اندازه گیری ۴۵ هزار مشترک را از دیگر طرحهای آماده بهره برداری در دهه فجر ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار