|

۱۰ طرح امور برق در حمیدیه افتتاح شد

۱۰ طرح امور برق در حمیدیه افتتاح شد

سرپرست فرمانداری حمیدیه از بهره برداری ۱۰ طرح امور برق این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش مملکت ما ، نادر عمیدزاده عصر امروز سه شنبه در آئین بهره برداری ۱۰ طرح امور برق شهرستان حمیدیه بیان کرد: امسال باهدف پایداری و توسعه شبکه برق و خدمت به مشترکان در حمیدیه، اجرای ۱۰ طرح در حوزه برق این شهرستان در دستور کار قرار گرفت و که در دهه فجر امسال به بهره برداری رسیدند.

وی، تقویت و توسعه شبکه روستای علاونه الفای و نصب ترانس جدید با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال را از جمله طرح‌های یادشده عنوان کرد و افزود: تقویت و توسعه شبکه و ساماندهی شبکه روستاهای کمبوعه بزرگ، طراح یک، سید حسین، پیچ سید جابر نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

عمیدزاده با اشاره به بهره برداری طرح نصب ترانس‌های جدید با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال، ادامه داد: تقویت و توسعه شبکه روستای طوبیه و نصب ترانس جدید با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال، ساماندهی و تقویت شبکه روستای گبیر زهیر با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال و طرح توسعه شبکه روستای سیدستار با اعتبار سه میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی بود که امروز در حمیدیه به بهره برداری رسیدند.

سرپرست فرمانداری حمیدیه گفت: اصلاح شبکه و تقویت پایداری شبکه روستای آلبوعید نبی با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال، تقویت و توسعه شبکه روستای ازرگ و نصب ترانس با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال و طرح توسعه و تقویت شبکه و نصب ترانس روستای طراح سید علی با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال از جمله ۱۰ طرح امور برق هستند که مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی بیان کرد: توسعه و تقویت شبکه شهری نقاط مختلف با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۷۰۴ میلیون ریال و توسعه و اصلاح شبکه روشنایی شهری و روستایی با اعتبار ۸ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی به شمار می‌روند که همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار