|

عملیات خرابکاری در ۲ نقطه خط سراسری انتقال گاز رخ داده است

عملیات خرابکاری در ۲ نقطه خط سراسری انتقال گاز رخ داده است

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به انجام اقدام تروریستی در ۲ نقطه خط سراسری انتقال گاز، گفت: هم‌اکنون شبکه گاز کشور پایدار است.

به گزارش مملکت ما ، سعید عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در تشریح جزئیات انفجارهای رخ داده در شبکه سراسری گاز کشور در ساعات اولیه بامداد امروز، در برنامه‌ای تلویزیونی اظهار داشت: این اقدام خرابکارانه تروریستی بامداد امروز حوالی ساعت یک بامداد در چند منطقه خطوط اصلی سراسری گاز انجام شد که جلسه مدیریت بحران بلافاصله با حضور وزیر نفت، معاونان وزارت‌خانه و همه دستگاه‌های امنیتی در همان ساعت اولیه برگزار شد.

وی افزود: با مدیریت شبکه گاز کشور موفق شدیم شبکه گاز را در همه شهرها و روستاها پایدار نگه داریم البته بخشی از روستاهای استان اصفهان که نزدیک این خط هستند اکنون دچار افت فشار و قطعی گاز هستند که با هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان، در حال تأمین سوخت مایع و گاز مایع (ال‌پی‌جی) برای مردم منطقه هستیم.

مدیر مرکز راهبری گاز کشور با بیان اینکه "اکنون مناطق ایمن‌سازی شدند و عملیات اجرایی تعمیرات آغاز شده"، گفت: انفجارها در دو نقطه (شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری و صفاشهر استان فارس) رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش همه همکاران در صنعت نفت و گاز حل مشکل است و از همه هموطنان درخواست داریم با مدیریت مصرف گاز ما را برای تأمین پایدار گاز در سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری یاری دهند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار