|

واریز ۶۶۵ میلیارد ریال به حساب دستگاه‌های خدمات‌رسان اردبیل بخاطر نهضت ملی مسکن

واریز ۶۶۵ میلیارد ریال به حساب دستگاه‌های خدمات‌رسان اردبیل بخاطر نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تسریع در اجرای زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان ۶۶۵ میلیارد ریال به حساب دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و آبفای واریز شد.

به گزارش مملکت ما ، محبوب حیدری اظهار کرد: تامین بخشی از منابع مالی احداث زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل بر عهده وزارت راه و شهرسازی می‌باشد و در این خصوص دولت سیزدهم در ساخت مسکن اهتمام ویژه‌ای به زیرساخت‌ها و خدمات روبنایی و زیربنایی دارد.

او افزود: برای تحقق آن با توجه به دغدغه‌های ریاست جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و استاندار اردبیل با پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل این امر نتیجه داده و مبلغ ۶۶۵ میلیارد ریال جهت رفع موانع و تسریع در اجرای زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل واریز گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با دستور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب شرکت آب منطقه‌ای استان، ۴۷۵ میلیارد ریال به حساب آب و فاضلاب استان و ۴۰ میلیارد ریال نیز به حساب شرکت توزیع نیروی برق استان واریز شد تا شاهد تسریع در اجرای زیر ساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/

نظرات