|

چمران: نمایشگاه بین‌المللی ۳۱ هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران بدهکار است

چمران: نمایشگاه بین‌المللی ۳۱ هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران بدهکار است

رئیس شورای شهر تهران از بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی به شهرداری تهران خبر داد و گفت: قطعا مشکل نمایشگاه را حل می‌کنیم.

به گزارش مملکت ما ، مهدی چمران امروز در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره انتقال نمایشگاه بین‌المللی از تهران تصریح کرد: به نظرم رسانه‌ها در این زمینه کوتاهی کرده‌اند. البته چند وقت پیش دیدم که صدا و سیما از مردمی که در ترافیک مانده بودند گزارش تهیه کرده بود و برخی می‌گفتند ساعت‌ها در ترافیک گرفتار بودند باید ارتباط بین مردم و رسانه‌ها و همچنین رسانه‌ها و مردم قوی‌تر باشد.
چمران افزود: راهبندان نمایشگاه بین‌المللی را خودمان به وجود آورده‌ایم و باید برطرف کنیم و قطعا دوستان در فرمانداری و استانداری هم کمک می‌کنند چندی پیش استاندار تهران در جلسه‌ای که با رئیس نمایشگاه داشتند این مسائل را مطرح کردند، ولی شاید منابع و منافع مالی هنوز اجازه نمی‌دهد که گردانندگان نمایشگاه سر عقل بیایند. قطعا و یقینا مشکل نمایشگاه را حل می‌کنیم.

وی در بخش دیگر سخنانش در خصوص نهضت پارکینگ‌سازی گفت: امتیازاتی به پارکینگ‌سازی داده می‌شود، اما متأسفانه برخی از افراد ترجیح می‌دهند با جای استفاده از پارکینگ دوبله پارک کنند و جریمه شوند، ولی به پارکینگ نروند.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می‌شود هزینه پارکینگ بالا رفته است گفت:‌کسانی که پارکینگ نساخته‌اند مشمول عوارض شده‌اند متأسفانه دیوان عدالت مصوبه را لغو کرد نمی‌دانم کدام شهرستان بود به ما هم خورد کوچه‌ای که پله دارد نمی‌تواند پارکینگ بسازد و یا خانه‌ای که در خانه‌اش به بزرگراه باز می‌شود نمی‌توان اجازه ساخت پارکینگ داد این افراد قبلا به قیمت روز بهای ساخت را می‌دادند و شهرداری برایشان پارکینگ می‌ساخت این مصوبه لغو شد که مشکلاتی ایجاد کرده و قیمت‌ها را چند برابر کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار