|

صدور پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی استان فارس

صدور پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی استان فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: تاکنون پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی این استان صادر شده است‌.

به گزارش مملکت ما به نقل از از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی فارس محمدرضا طالبان در این باره افزود: از تعداد ۵۰ هزار واحد که پروانه ساختمانی آنها صادر شده ۴۵ هزار واحد در مرحله فونداسیون اسکلت و بیشتر قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس دوشنبه ادامه داد: شهرهای اقلید، آباده، ارسنجان و زرین‌دشت نسبت به سایر شهرستان‌ها از پیشرفت بالاتری برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در شیراز و مرودشت با کسری زمین مواجه هستیم اما مابقی شهرها زمین به مقدار لازم تأمین شده است.

دبیر شورای مسکن استان فارس یادآور شد: با توجه به اینکه ما در سطح کشور بیشترین متقاضی تأیید شده در نهضت ملی مسکن را داریم در استان فارس نیز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و کازرون به ترتیب بیشترین متقاضیان تأیید شده را در سطح استان دارند.

طالبان با اشاره به اینکه در بیشتر شهرهای فارس نهضت ملی به صورت یک طبقه و دو طبقه در حال احداث است گفت: به جز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و استهبان که به دلیل کمبود زمین به صورت آپارتمانی ساخته می‌شوند مابقی شهرها به صورت یک طبقه یا دو طبقه در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار ا میدواری کرد که در سال آینده با تلاشی که در سطح استان می‌شود تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار