|

آغاز زیرگذر سه راه سد الغدیر ساوه به عنوان یکی از نقاط پرحادثه

آغاز زیرگذر سه راه سد الغدیر ساوه به عنوان یکی از نقاط پرحادثه

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: عملیات ساخت زیر گذر سه راه سد الغدیر ساوه به عنوان یکی از نقاط پرحادثه و مطالبات مردمی آغاز شد.

به گزارش مملکت ما ، به گفته مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، در نتیجه این مطالبات و پیگیری مسوولان شهرستان و استان خرداد امسال پس از سفر معاون سازمان راهداری به استان مرکزی اعتبار مورد نیاز تحقق این مطالبه تخصیص و ابلاغ شد.

مهرداد جهانی اظهار کرد: هم اکنون پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار این طرح که ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار ملی دارد به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادف در این نقطه اجرا می شود.

وی یادآور شد: برای اجرای این زیر گذر یک دهنه پل به طول ۳۲ متر با دهانه ۱۰ متر و ارتفاع ۶ متری به روش دال بتن با حجم ۲۵ هزار متر مربع عملیات خاکبرداری و خاکریزی و رمپ و لوپ راهسازی به طول یک هزار و ۵۰۰ متر انجام می شود.

جهانی افزود: عملیات ایمن سازی مسیر از جمله روشنایی نقطه ای، آشکارسازی، نصب نیوجرسی و نصب انواع تابلو و علائم ایمنی نیز پیشتر از سوی اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای ساوه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به دلیل آغاز عملیات احداث زیر گذر در این سه راهی بخشی از مسیر مسدود شده است گفت: جاده روستای قشلاق (یوسف آباد) به عنوان مسیر جایگزین تا پایان عملیات انتخاب شده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار