|

بودجه شهرداری یزد ۲۹ درصد افزایش یافت

بودجه شهرداری یزد ۲۹ درصد افزایش یافت

لایجه بودجه ۵۵ هزار میلیارد ریالی شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳ در یکصدو هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر تقدیم این شورا شد که نسبت به بودجه سالجاری افزایش ۲۹ درصدی دارد .

به گزارش مملکت ما ، عزیزالله سیفی رییس شورای اسلامی شهر یزد، روز چهارشنبه در این نشست گفت: لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری بر اساس راهبردهای اساسی شورای اسلامی شهر تدوین شده است.

سیفی افزود: این بودجه بر اساس تورم موجود و شرایط اقتصادی شهروندان در برآورد کلی منابع و مصارف و همچنین تعریف پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از کل بودجه پیشنهادی بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال معادل ۲۹ درصد در بخش جاری و افزون بر ۳۹ هزار میلیارد ریال معادل ۷۱ درصد در بخش عمرانی و سایر مصارف پیش‌بینی و جزئیات این بودجه در کمیسیون های شورای اسلامی شهر یزد بررسی شده و حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری پس از طرح در کمیسیون ها و تصویب جهت اجرا به شهرداری ابلاغ می شود .

سیفی اظهار داشت :عدالت محوری و توجه به نقاط کمتر توسعه یافته شهر یزد باید در راس اقدامات باشد و همه نقاط شهر به صورت یکسان دیده شود همچنین صرفه و صلاح مردم و بویژه اقشار ضعیف جامعه همواره مورد تاکید شورای اسلامی شهر یزد بوده و همچنان ادامه خواهد داشت.

ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار یزد نیز در این جلسه گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ شهردای یزد حاصل تلاش سه ماهه مدیران و مناطق شهرداری است و ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پیشنهاد داشتیم که طی جمع بندی و برای تحقق ، حاصل آن بودجه ای است که امروز به مبلغ ۵۵ هزار میلیارد ریال تقدیم شورای اسلامی شهر می شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار