|

۷۰ درصد بودجه شهرداری ساوه محقق شده است

۷۰ درصد بودجه شهرداری ساوه محقق شده است

سرپرست شهرداری ساوه گفت: ۱۱ هزار میلیارد ریال از بودجه ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سال جاری این شهرداری شامل ۷۰ درصد آن محقق شد.

به گزارش مملکت ما ، مهدی صفا خلج روز چهارشنبه در شورای معاونان این شهرداری اظهار کرد: شهرداری لایحه بودجه ۲۰ هزار میلیارد ریالی سال ۱۴۰۳ در بخش‌های جاری و عمرانی را به شورا ارایه و این نهاد پس از بررسی در کمیسیون‌های شورا آن را به تصویب رساند.

وی ادامه داد: در تدوین این بودجه تلاش شد تا اولویت‌های شهر و شهروندان ساوه در آن دیده و مطالبات قانونی و به حق آن‌ها در مسیر تحقق قرار گیرد.

صفاخلج خاطرنشان کرد: عدالت‌محوری، توسعه متوازن شهر و محلات، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی و اصلاح الگوی مصرف از اولویت‌های عمرانی شهرداری ساوه برای سال آینده خواهد بود.

وی اضافه کرد: هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از بودجه ۲۰هزار میلیارد ریالی سال آینده شهرداری به هزینه‌های جاری و ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز برای پروژه‌های عمرانی شهرداری پیش‌بینی شده است.

سرپرست شهرداری ساوه اجرای تقاطع غیرهمسطح، پارکینگ طبقاتی خلیل جهان بیک، تکمیل کمربندی ها و ساختمان جدید شهرداری را به عنوان بخشی از پروژه های عمرانی مدنظر عنوان کرد.

وی یادآور شد: ۱۱ هزار میلیارد ریال از بودجه ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سال جاری این شهرداری شامل ۷۰ درصد آن محقق شد و تلاش می شود تا پایان سال بخش قابل توجهی از بودجه باقی مانده نیز محقق شود.

مدیران حق جانبداری از هیچ نامزد انتخاباتی را ندارند

سرپرست شهرداری ساوه گفت: مدیران و کارکنان شهرداری حق جانبداری از هیچ نامزد انتخاباتی را ندارند و فقط باید زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره قدردان نظام و پشت ولایت فقیه هستند و در انتخابات ۱۱ اسفند نیز حضوری پرشور خواهند داشت، افزود: هر چه قدر انتخابات ما پرشور برگزار شود ،اقتدار نظام و مستحکم‌تر شدن پایه‌های نظام را در پی دارد.

وی تصریح کرد: مدیران و کارکنان شهرداری نباید له و یا علیه هیچ نامزد انتخاباتی تبلیغ کنند و حق جانبداری از هیچ نامزد انتخاباتی را ندارند.

صفاخلج همچنین بر اطلاع رسانی مناسب در خصوص اماکن جانمایی شده برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات و نصب پوسترهای تبلیغاتی در راستای ساماندهی بصری در سطح شهر تاکید کرد.

وی عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها باید بدانند که مجاز هستند تنها در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

سرپرست شهرداری ساوه افزود: همدلی خوبی بین مدیران شهرستان وجود دارد که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار