|

مرحله دوم قرعه‌کشی طرح جوانی جمعیت در شهر بهارستان برگزار شد

مرحله دوم قرعه‌کشی طرح جوانی جمعیت در شهر بهارستان برگزار شد

شورای مسکن استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار و در این نشست مرحله دوم قرعه‌کشی طرح جوانی جمعیت در شهر بهارستان و بررسی پروژه‌های تأمین مسکن شهرستان شاهین شهر و میمه انجام شد.

به گزارش مملکت ما و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان در حاشیه صد و هجدهمین جلسه شورای مسکن استان، اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جوان، قرعه‌کشی واگذاری پلاک‌های زمین به متقاضیان چهار فرزندی زیر ۲۰ سال در شهر بهارستان در شورای مسکن استان انجام شد.

وی ادامه داد: دو هفته گذشته با حضور استاندار اصفهان در مرحله نخست برای ۱۰ خانوار در قالب این طرح قرعه‌کشی انجام و مقرر شد برای مابقی قرعه کشی کلی انجام شود که امروز مرحله دوم این قرعه کشی انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تعداد متقاضیان این طرح در شهر بهارستان را ۴۶۴ نفر و ۲۳۲ پلاک اعلام کرد و گفت: در جلسه گذشته مقرر شد نحوه واگذاری هر دو پلاک به یک خانوار انجام شود که در این راستا فرصتی به خانواده‌ها داده شد تا به صورت داوطلبانه نفر دوم را انتخاب کنند که ۱۱۹ خانوار به صورت زوج که در مجموع ۲۳۸ خانوار می‌شود، خانوار دوم را به اختیار خود انتخاب کردند و مابقی امروز براساس قرعه کشی تعیین تکلیف شدند.

وی افزود: همچنین تعیین پلاک نیز با قرعه کشی امروز برای همه متقاضیان انجام شد تا متقاضیان با فرصتی که داده می‌شود برگه واگذاری تعیین پلاک را از شرکت عمران بهارستان دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار