|

درآمد شهرداری‌های استان مازندران به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال می‌رسد

درآمد شهرداری‌های استان مازندران به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال می‌رسد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: درآمد شهرداری‌های این استان تا پایان سال به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید که تحقق این مبلغ برای بیشتر از درآمد پیش بینی شده است.

به گزارش مملکت ما ، احمد توکلی روز سه شنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهرداری محمود آباد افزود: در حال حاضر ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح های عمرانی و زیر ساختی توسط شهرداری های مازندارن در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: ۳۰ درصد از اعتبار عمرانی شهرداری های ساحلی مازندران باید برای ساماندهی سواحل سرمایه گذاری شود.

توکلی با بیان این مطلب که احداث پیاده‌رو ساحلی ضروری است، ادامه داد: همه طرح های عمرانی شهرداری های مازندران باید اولویت بندی شود و شهرداری های شهرهای ساحلی احداث پیاده‌رو ساحلی را از در اولویت قرار دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اظهار داشت: دولت سیزدهم افزایش کمک های مالی به شهرداری های کم برخوردار استان را افزایش داد و از مبلغ ۶ میلیارد ریال به ۴۰ میلیارد ریال رساند.

توکلی ادامه داد: در پرداخت حقوق و مزایا، اولویت شهرداری‌های مازندران باید نیروهای خدماتی و شرکتی باشد و بعد از نیروهای قراردادی و رسمی.

وی همچنین اظهار داشت: با دستور استاندار ظرف ۴۸ ساعت بعد از اتمام انتخابات، شهرهای مازندران به فضای قبل از انتخابات بازگشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: شهرداران باید تلاش کنند تا از ظرفیت قانونی نمایندگان مجلس برای توسعه شهر خود بهره مند شوند.

وی گفت: در نوروز امسال انجام کارهای فاخر فرهنگی توسط شهرداری ها بسیار مورد تاکید است و حال و هوای شهرهای استان باید رنگ و بوی ماه مبارک رمضان نیز داشته باشد.

این مقام مسوول تصریح کرد: نظافت شهرها و افزایش فضای سبز توسط شهرداری ها در نوروز امسال بسیار مهم است و استقرار نیروهای کشیک در نوروز توسط شهرداری ها انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار