|

سه پروژه مهم عمرانی جنوب سیستان و بلوچستان آماده افتتاح

سه پروژه مهم عمرانی جنوب سیستان و بلوچستان آماده افتتاح

سه پروژه مهم عمرانی جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی زیر بار ترافیک رفت و طی چند روز آینده طی مراسمی به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش مملکت ما ، سه پروژه مهم عمرانی مهم جنوب استان شامل؛ ۲۰ کیلومتر از قطعات یک و دو محور «چابهار-گواتر»، پل بزرگ لیپار و ۴ کیلومتر از ادامه بزرگراه «ایرانشهر-بمپور» به دلیل رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی زیر بار ترافیک رفت و طی چند روز آینده طی مراسمی به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

هزینه احداث ۲۰ کیلومتر از قطعات یک و دو محور «چابهار-گواتر» و پل بزرگ لیپار با چهار دهانه قوسی ۴۵ متری به طول مجموع ۱۸۰ متر در مسیر این محور به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان و هزینه احداث ۴ کیلومتر از ادامه بزرگراه ایرانشهر-بمپور به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتباراات عمرانی استان (ایرانشهر) تامین شده است.

همچنین تا پیش از سال ۹۹ کریدور ساحلی کشور (گواتر-چابهار-زرآباد) در محدوده جنوب استان به طول ۳۱۲ کیلومتر، فاقد یک کیلومتر راه اصلی بود؛ که خوشبختانه طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تاکنون ۹۰ کیلومتر از این کریدور به راه اصلی و بزرگراه تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار