|

دهه فجر، ۶۰ طرح عمرانی در فامنین افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

دهه فجر، ۶۰ طرح عمرانی در فامنین افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

فرماندار شهرستان فامنین گفت: دهه مبارک فجر امسال ۶۰ طرح عمرانی در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که از این تعداد ۵۵ پروژه افتتاح و پنج طرح کلنگ زنی است.

به گزارش مملکت ما ، سید روح‌الله حسینی اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۵۵ طرح عمرانی با اعتبار هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و پنج طرح عمرانی نیز با اعتبار ۱۷۸ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده‌ای روشن» تدوین و پیش‌بینی شده است ادامه داد: در مجموع ۲۶۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی عمرانی و خدمات رسانی در شهرستان فامنین اجرایی می شود.

فرماندار شهرستان فامنین گفت: از جمله طرح های عمرانی شاخص این شهرستان افتتاح سالن باستانی شهید مدافع حرم رسول خلیلی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال است که بعد از یه دهه آغاز به کار و با حضور استاندار افتتاح می‌شود و در اختیار باستانی کاران قرار می گیرد.

حسینی افزود: بهره برداری از ۱۳۵ واحد مسکن مقاوم سازی شده با همت اداره کل بنیاد مسکن در سطح شهر و روستاهای فامنین و بهره برداری از مجموعه تولیدی بتن آماده فراز بتن مرتضوی از دیگر پروژه های شاخص دهه فجر در این شهرستان است.

وی اظهار کرد: کلنگ زنی مجموعه ساختمان هلال احمر شهرستان فامنین و بهره برداری از مجموعه تولیدی چرم کومه به همت اداره کل صمت از دیگر طرح های شاخص این شهرستان است.

فرماندار شهرستان فامنین گفت: پروژه های زیرساختی از جمله بهسازی معابر و آسفالت ریزی در ۲۴ روستا با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال اجرایی می شود بخشی از آن در هفته دولت امسال انجام شده است.

حسینی ادامه داد: حضور پزشکان در قالب اردوهای جهادی و خدمات رسانی به مردم در روستاهای کم برخوردار، برپایی یادواره های شهدا، پیاده روی خانوادگی، نشست‌های بصیرتی در سطح مساجد و تبیین دستاوردهای انقلاب در شهرستان فامنین پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: تمامی برنامه های اجرایی با رویکرد افزایش مشارکت انتخاباتی تدوین شده است و نتیجه عملکرد مسوولان در افزایش رضایتمندی مردم و مشارکت انتخاباتی اثربخش است.

فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به اینکه مردم فامنین همیشه در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارند گفت: این شهرستان در دوران دفاع مقدس ۳۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده که نسبت به جمعیت شهرستان چشمگیر است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار