|

افتتاح چهار طرح‌ سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند

افتتاح چهار طرح‌ سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهار طرح‌ سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور سه‌شنبه در آبادان افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش مملکت ما ، شرکت شمش جاوید اروند با راه‌اندازی خط تولید کامپاند و گرانول پولیمری، پلی اتیلن و کپ، تولید فرک بازیافتی، مستر بچ پولیمری، کیسه بدون بافت پلاستیکی، پالت پلاستیکی با یک‌هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری داخلی و سه میلیون یورو سرمایه‌گذار خارجی و اشتغالزایی ۹۴ نفر راه اندازی شد.

همچنین شرکت نیرو الکترونیک نارنیای اروند، تولید کننده چراغ و لامپ ال‌ای‌دی و پروژکتو، با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال برای ۱۲ نفر شغل جدید ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش شرکت فرا صنعت جنوب تولیدکننده پارچه رو مبلی با سرمایه گذاری به ارزش ۵۵ میلیارد ریال برای ۱۶ نفر شغل ایجاد شده است.

همچنین شرکت محمد صنعت اروند سرمایه گذار خارجی از کشور عراق است که در حوزه تولید قطعات گچی‌ ساختمانی (کناف) فعالیت دارد با آورده ارزی هفت میلیون دلار به بهره برداری رسیده که در مجموع ۱۰۴ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقم ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار