پیام مردمی:
تیپاکس مسئولیت ناپذیر / تحویل کالای قاچاق بصورت شکسته و با دریافت هزینه نامتعارف از مشتری!

یکی از مخاطبان مملکت ما تصویری از کالای خریداری شده از جزیره قشم که با تیپاکس حمل شده ارسال کرده که نشان میدهد این کالا با نهایت بی دقتی و بصورت شکسته و آسیب دیده و با دریافت هزینهای بیش از هزینه درج شده در سامانه تیپاکس با امضای جعلی به نگهبانی تحویل و حالا این شرکت این اتفاقات را گردن نمی گیرد.
به گزارش مملکت ما، مخاطب سایت می گوید: ۳۱ اردیبهشت دستگاه هواپز از یک برند معروف از شرکتی (ا.ا) در جزیره قشم که نام کاملش نزد ما امانت است، خریداری کرده و با پرداخت هزینه ده میلیون ریالی به شرکت تیپاکس برای ارسال با بسته بندی صحیح و در نهایت امانتداری در انتظار دریافت کالا بودم.
او گفته است: بعد از ده روز از ارسال کالا متوجه شدم شرکت پستی بدلیل آنکه کالا قاچاق بوده، کارتن کالا را بر عکس نموده و بدون بسته بندی صحیح مجدد با همان کارتن اصلی پشت و رو شده ارسال و بسته را در محل کار (نگهبانی) بدون هماهنگی با من خریدار و با امضا جعلی و عنوان یک اسم مجازی رها نموده و هنگام خروج از محل کار متوجه مرسوله شدم که پس از بازگشایی در حین ناباوری از دیدن بسته بندی نامناسب متوجه آسیب دیدگی کالا شدم و در سامانه تیپاکس این اتفاق را ثبت نمودم .
این مخاطب خاطر نشان کرد: پس از سه روز متاسفانه نماینده تیپاکس پاسخی با این مضمون دادند که باید در همان لحظه این اتفاق اعلام و با اعلام اینکه جنس به من خریدار تحویل نشده ، این موضوع را قبول نکردند و هیچ پاسخ مناسب دیگری ندادند.
وی اضافه کرد[ با توجه به جریان اتفاق افتاده جهت جلوگیری از حوادث مشابه مردم عزیز در جریان باشند که هر بستهای را از طریق تیپاکس تحویل گرفتید، در مقابل مامور پست با فیلم برداری باز کنید تا در مراجع قضایی مستند باشد چون تیپاکس چیزی را قبول نخواهد کرد .
این مخاطب اضافه کرد: مورد جالب دیگر هزینه تیپاکس بود که با توجه به رسید نماینگی قشم (دفتر پست که نامش نزد ما امانت است) مبلغ ده میلیون ریال از مشتری دریافت میکنند اما در سامانه تیپاکس مبلغ ۳.۴۲۸.۰۱۶ ریال ثبت و درج شده ، وقتی تکلیف خود دفاتر با مرکز تیپاکس شفاف نیست ، نمی توان انتظار مسئولیت پذیری و مطالبه خسارت و یا امانتداری از تیپاکس داشت .
تصاویر از کالا پیوست شده است.
انتهای پیام/
نظرات