|

پرداخت ۷۸۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان آذربایجان‌شرقی

پرداخت ۷۸۲ میلیارد  ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان آذربایجان‌شرقی

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل از پرداخت ۷۸۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در ۱۵ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش مملکت ما، آرش طاهرخانی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تسهیلات در قالب ۶۹۲ فقره به متقاضیان پرداخت شده است.

وی مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده به متقاضیان در قالب فرزندآوری، ازدواج، کمیته امداد، ودیعه مسکن و بنیاد علوی در آذربایجان شرقی را یک هزار و ۶۵۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال اعلام و بیان کرد: در بازه زمانی اول فروردین سال ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ۱۴۰۳، ۳۷۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال به ۴۲۴ متقاضی کمیته امداد، ۱۴۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال به ۱۶۴ نفر در بخش ودیعه مسکن و در مقوله بنیاد علوی ۳۵۵ میلیارد و ۹۵۰ میلون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

طاهرخانی مانده منابع و مصارف این بانک در منطقه را به ترتیب ۳۸ هزار و ۵۱۹ میلیارد و ۲۸ هزار و ۴۹۷ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: ۸۹ درصد این منابع در منطقه به صورت تسهیلات به مشتریان حقیقی و حقوقی پرداخت شده که بیشتر از میانگین کشوری است.

اهدا ۵۱ دستگاه آمبولانس از محل مسئولیت های اجتماعی

طاهرخانی به اهدا ۵۱ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت از سوی این بانک در کشور اشاره کرد و گفت: این آمبولانس ها به تشخیص وزارت بهداشت در مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

وی همچنین از پرداخت ۹۹ درصدی وام های معرفی شده به این بانک از سوی نهادهای مختلف اشاره کرد و افزود: در این زمینه این بانک جزو سه بانک برتر هستیم.

وی ادامه داد: بیشترین تسهیلات پرداخت شده از سوی این بانک در آذربایجان شرقی در بخش صنعت و خدمات بوده است.

طاهرخانی افزود: هزینه کرد ۵۰ درصد منابع در استان ها الزامیست اما ما در این منطقه که شامل آذربایجان شرقی و اردبیل با ۲۳ شعبه و ۲ باجه است ۸۲.۵ درصد منابع را به صورت وام پرداخت کرده ایم.

قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه مهرماه برگزار می شود

طاهرخانی به جشنواره قرض الحسنه این بانک اشاره کرد و گفت: قرعه کشی این حساب ها مهرماه سالجاری برگزار می شود و افرادی که از اول مهر ۱۴۰۲ تا پایان شهریور نسبت به افتتاح این نوع حساب اقدام کرده باشند حق شرکت در قرعه کشی را کسب می کنند.

وی ادامه داد: حداقل مبلغ افتتاح حساب یک میلون ریال بوده و هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز دارد و جوایز ارزنده ای برای این دوره در نطر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار