|

قالیباف بر تغییر قانون بیمه ساختمانی تاکید کرد

قالیباف بر تغییر قانون بیمه ساختمانی تاکید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون بیمه ساختمانی مشکلات زیادی ایجاد کرده که باید اصلاح شود و در دستور کار است.

به گزارش مملکت ما ، محمدباقر قالیباف چهارشنبه شب در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نیاز داریم بودجه یک استان در صندوقی برای خود استان تهیه شود و بودجه در آن گذاشته شود در غیر این صورت اتفاقات سال ۱۴۰۰ تکرار می‌شود.

رئیس مجلس گفت: ۱۰۴ میلیارد دلار در سال هدر می‌رود و بعد منتظر هستیم جایی را دنبال کنیم تا یک شرکت اروپایی ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.

وی افزود: اکنون وقتی با مردم رو به رو می‌شویم منفعل می‌شویم زیرا حرف‌های مردم درست است و حق با آنهاست؛ اما باید آنقدر کار را محکم انجام دهیم تا مشکلات مردم واقعاً حل شود.

قالیباف بیان داشت: در برنامه هفتم همراه با دولت در تلاش هستیم تا مسئله محور نوشته شود.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: مسئله محوری به معنای آن است که چند مسئله مهم یک استان طی ۵ سال انجام شود و حل آنان سایر مشکلات را نیز با خود رفع کند.

وی افزود: برای اجرای پروژه‌ها نباید به پول دولتی متکی بود زیرا این پروژه‌ها آنقدر سودآور است که هر سرمایه گذاری را جذب می‌کند.

قالیباف با اشاره به موضوع مولدسازی، گفت: هیچ گاه از اموال بلا استفاده که به تنهایی می‌تواند یک تحول ایجاد کند، بهره‌مند نشدیم؛ آنقدر مدیران را ترسانده‌ایم که جرأت و شجاعت اقدامات این چنینی را نداشتند.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه نهادی مانند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مدیران را می‌ترسانند، گفت: باید این نهادها بررسی کنند اما این نوع ورود اشتباه است.

وی افزود: قانون بیمه ساختمانی مشکلات زیادی ایجاد کرده که باید اصلاح شود و در دستور کار است.

قالیباف با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی و معیشت در اولویت مجلس است، ادامه داد: در خراسان شمالی بحث آبخیزداری را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار