|

وانت تویوتا تاکوما معرفی شد

وانت تویوتا تاکوما معرفی شد

نسخه جدید پیکاپ درشت اندام تاکوما روز گذشته معرفی شد.

به گزارش مملکت ما ، وانت تویوتا تاکوما معرفی شد.

وانت باری که فاقد رینگهای آلومینیومی زیبا و متداول بوده اما ارتقاء چشمگیری یافته است.

استایلی بمراتب زیباتر از گذشته، فناوری‌های روز بیشتر و البته دینامیک پیشرفته تر در کنار پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ که حتی در نسخه پایه SR عرضه میشود.

رنگ سفید بدنه در کنار سپرهای به رنگ پایه طوسی و رینگهای ساده نشانه هایی از یک خودرو زمخت و کاری و بدور از امکانات رفاهی غیرضروری برای یک وانت بار واقعی میباشند‌.

که البته با توجه به پیشرانه قوی خود و قیمت ۳۲۹۹۵ دلاری در نسخه پایه حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

به جرات میتوان‌ یکی‌ از نکات قوت تاکوما ۲۰۲۴ را در ارائه مجموعه کاملی از فن آوریهای ایمنی استاندارد دانست که با نام تجاری TOYOTA SAFETY SENSE ۳.۰ شناخته میشود و آیتم های نظیر سامانه هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، ردیاب بین خطوط، نور بالای خودکار، کروز کنترل تطبیقی و سامانه تشخیص عابر و دوچرخه سوار و…. را شامل میشود، لیستی که برای سفارش آن در یک شورولت کلورادو ۳۰۶۹۵ دلاری در حدود ۲۴۱۵ دلار برایتان هزینه‌ خواهد داشت.

در نسخه پایه تاکوما اس آر شما از یک سیستم‌اطلاعات سرگرمی ۸ اینچی در‌کنار اپل کار پلی و اندروید اتو و سیستم ورود بدون کلید نیز سود میبرید اما در نیم ردیف عقب خودرو دیگر خبری از صندلیهای تنگ و ناراحت تاشو نیست و به جای آن فضاهایی باکسی شکل برای قرار دادن ابزار و لوازم کار در نظر گرفته شده است.

نکته مهم آنکه مدل اس آر در فرم بدنه دو کابین چهاردر ۴WD نیز ارائه خواهد شد ۲۷۰ اسب بخار قدرت دارد.

البته در کنار تمامی محسنات این وانت بار جان سخت و ساده باید به قیمت آن نیز اشاره کرد که در مقایسه با برخی رقبایش چندان ارزان نیست.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار