|

انتشار اولین تصویر از وانت شرکت کره‌ای کیا

انتشار اولین تصویر از وانت شرکت کره‌ای کیا

اولین تصویر وانت شرکت کیا منتشر شد.

به گزارش مملکت ما، آنچه‌ ملاحظه میکنید اولین تصویر در‌ محیطی رسمی از پیکاپ جدید کیا البته در زیر یک پوشش استتاری شلوغ و پیچیده است.

هر چند تاسمن، تا سال ۲۰۲۵ عرضه نمی شود، اما کیا مشتاق به نمایش آن پیش از ورود به بازار است.

برخلاف روال معمولِ شرکتها کا با انتشار تیزرهایی روزها، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها قبل از عرضه واقعی محصول جدیدشان را معرفی میکنند، اینبار کیا پیش معرفی خودرو جدیدش را به شیوه ای جدید انجام داده است.  

اولین پیکاپ کیاموتورز با نام تاسمن تا اواخر سال ۲۰۲۵ به فروش نمی رسد، اما اینجا و در یک نمایشگاه متفاوت در زادگاهش، کره جنوبی، با بدنه ای که توسط برچسب های رنگی استتاری کاملا پوشانده شده به نمایش گذاشته شده است.

 از آنجایی که این یک رونمایی نرمال نیست پس رقیب فورد رنجر در لباسی خاص که توسط هنرمند معروف ریچارد بوید دانلوپ طراحی شده، پوشانده شده است.  

البته کیا عمداً برخی از قسمت‌های بدنه را در معرض دید قرار داد بعنوان مثال گارنیش یا بچه گلگیرهای پلاستیکی مشکی اطراف قوس گلگیرها با فرم مربعی شکل برجسته کاملا نمایان است.

همچنین با کمی دقت می‌توانیم چراغ‌های اصلی عمودی جلو، یک جفت قلاب بکسل بند و رینگهای ۱۷ اینچی با شش مهره برجسته و ترکیب جذابش با تایرهای بی اف گودریچ آل ترین را ببینیم.

از نظر طراحی بدنه و استایل ظاهری، کیا نسخه ای ماک آپ از تاسمن را بنمایش گذاشته چرا که عدم وجود کالیپرها به ما می گوید که ترمزها تقلبی هستند.  

زیر بدنه کاملا پوشانده شده که نشان می دهد عضو تازه تنفس کیا فاقد اجزای سیستم تعلیق است. اما با این حال، طراحی بدنه نهایی شده است.

دو پله‌ تعبیه شده در گوشه‌های سپر عقب که از دید پنهان شده‌اند، دسترسی به اتاق بار با اندازه مناسب را فراهم می‌کنند.  

چراغ‌های عقب نسبت به ابعاد عریض عقب که دارای یک درب عقب است، بنظر بسیار کوچک بوده.  کیا برای پنهان کردن فضای داخلی کابین شیشه های خودرو را کاملا  تیره کرده، اما تصاویر از کابین ایت وانت بار هفته‌ها پیش در ویدئویی که در TikTok منتشر شد، نمایان شد.

در بخش قوای محرکه این برند کره‌ای دیدگاهی سخت‌گیرانه دارد چرا که گزارش‌ها حاکی از آن است که یک توربودیزل ۲.۲ لیتری با ترکیب ۴x۲ و ۴x۴ و همچنین گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود.  

جدای از نکات ذکر شده، تاسمان ظرفیت حمل بار حدود ۲۲۰۰ پوند را دارد و میتواند تا ۷۷۰۰ پوند را یدک بکشد.  گفته می‌شود که یک نسخه کاملاً الکتریکی از این پیکاپ در اواخر سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود. فرانوش نکنید که این تنها مدل دارای شاسی مستقل یا Body On Frame  کیا نخواهد بود زیرا Mohave/Borrego هنوز در  برنامه تولید میباشند، اگرچه احتمالاً عمری طولانی مدت نخواهد داشت.

 در بخش ابعاد کلی، به نظر میرسد بزرگتر از یک فورد رنجر اما کوچکتر از فورد F-150 باشد.

کیا پیش‌نمایش تاسمن را با بدنه دو کابین انجام داده است، اما یک نسخخ کابین تک کابین و یک و نیم کابین نیز در برنامه تولید وجود دارد.

و نکته آخر آنکه اگرچه این پیکاپ مدتیست مشغول گذراندن تستهای جاده ای در ایالات متحده است اما هنوز مشخص نیست که وارد آمریکا خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار