|

۱۵ هزار واحد بی‌دوام روستایی در گرگان نوسازی می‌شود

۱۵ هزار واحد بی‌دوام روستایی در گرگان نوسازی می‌شود

مدیر بنیاد مسکن گرگان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات واحدهای مسکن روستایی نداریم، گفت: ۱۵ هزار واحد بی‌دوام روستایی نوسازی می‌شود.

به گزارش مملکت ما ، ولی الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بخش روستایی در حالت کلی ۳۲ هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان داریم که از این تعداد ۱۷ هزار واحد مسکونی بادوام و ۱۵ هزار واحد بی‌دوام است.

وی بیان کرد: در صورتی که بانک‌ها همانند گذشته مشارکت خوبی داشته باشند و صاحبان مسکن روستایی نیز متقاضی اجرای طرح باشند طی برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده در یک بازه زمانی ۱۰ ساله همه ۱۵ هزار واحد بی‌دوام روستایی مقاوم‌سازی و نوسازی خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه بنیاد مسکن در این راستا تاکنون در روستاهای شهرستان گرگان به صاحبان ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تسهیلات پرداخت کرده و ساخت‌وساز انجام گرفته است، گفت: تعداد هزار واحد مسکونی در روستاهای شهرستان گرگان در حال ساخت داریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن هیچ مشکلی برای پرداخت تسهیلات روستایی نداریم و هر میزان متقاضی مراجعه کند به آن‌ها تسهیلات پرداخت می‌کنیم تا ساخت و ساز انجام دهند.

رضایی با اشاره به اینکه در بخش مسکن شهری نیز پرداخت تسهیلات در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جزء وظایف بنیاد مسکن است، خاطر نشان کرد: در همین راستا ۵۲ واحد در شهر «جلین» و ۳۰ واحد در شهر «سرخنکلاته» در حال نوسازی ومقاوم‌سازی است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان بیان کرد: در شهر «قرق» تعداد ۱۷ واحد در مرحله اخذ پروانه ساختمان است که به صورت خودمالک نوسازی خواهد شد و در شهر گرگان نیز با مشارکت بنیاد مسکن و راه و شهرسازی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون و ۴۸۸ واحدی آرامش در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار