|

۴۵ پروژه شهرداری گرگان به بهرداری رسید

۴۵ پروژه شهرداری گرگان به بهرداری رسید

۴۵ پروژه شهرداری گرگان در قالب پروژه‌ شنبه‌های جهادی در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مملکت ما ، شهردار گرگان روز شنبه در مراسم متمرکز افتتاح این پروژه‌ها در محله کوی عرفان گفت: همزمان با این مراسم، از ۴۶ پروژه دیگر که تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، رونمایی می‌شود.

سیدمحمدرضا سیدالنگی اظهار کرد: این پروژه‌های جدید در قالب طرح فجر تا فجر با رویکرد توجه به محلات محروم و کم‌برخوردار شهر گرگان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برای ۴۵ پروژه عمرانی، زیرساختی، خدماتی و سرمایه‌گذاری قابل افتتاح امروز در مجموع ۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی
شده است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به محلات کم‌برخوردار بسیاری از مسایل و مشکلات اجتماعی را حل خواهد کرد.

شهردار گرگان گفت: گرگان ۲۱ محله کم‌برخوردار دارد که امسال برای محرومیت‌زدایی این محلات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

سیدالنگی افزود: یکی از پروژه‌های مهم شهر گرگان رفع معضل ترافیکی ضلع جنوبی روگذر شهید قندهاری میدان ترمینال است که هفت هزار مترمربع از ۴۵ هزار مترمربع موجود، معبر و چهار هزار مترمربع آن فضای سبز می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین کار ساخت پروژه هتل ناهارخوران گرگان با سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی به زودی آغاز می‌شود.

فرماندار گرگان هم در این مراسم گفت: شهرداری و شورای اسلامی این شهر، بازوان توانمند دولت در محرومیت‌زدایی هستند.

اسماعیل نادری اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۳۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح شده و یا عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد که برای این پروژه‌ها ۱۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه و پیش‌بینی شده است.

فرماندار گرگان گفت: سرانه فضای ورزشی شهر گرگان کم است که شهرداری خارج از وظایف خود، در راستای مسوولیت اجتماعی اقدام به ساخت چندین چمن و فضای ورزشی روباز کرده است

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار