|

بودجه امسال شهرداری خلخال ۴ برابر سال گذشته بود

بودجه امسال شهرداری خلخال ۴ برابر سال گذشته بود

شهردار خلخال گفت: بودجه تنظیمی امسال شهرداری خلخال در مقایسه با سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مملکت ما ، ودود محمدی روز یکشنبه در آیین تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری خلخال به اعضای شورای اسلامی افزود: بودجه شهرداری خلخال در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال و این میزان با سه برابر افزایش در سال جاری به بیش از ۲ هزار میلیارد ریال رسیده است.

شهردار خلخال اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری خلخال هم ۲۸۰ میلیارد ریال بوده که با بیش از ۲ برابر افزایش امسال به ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی ادامه داد: هر چند بودجه پیشنهادی شهرداری خلخال در مقایسه با بودجه تنظیمی شهرهای دیگر استان مثل سرعین که ۱۰ هزار میلیارد ریال است رقم ناچیزی می‌باشد ، ولی همین بودجه ۲ هزار میلیاردی امسال شهرداری خلخال نسبت به ۲ سال پیش بیش از هفت برابر افزایش یافته است.

شهردار خلخال اضافه کرد: در تنظیم بودجه امسال شهرداری ۶۰ درصد برای امورات جاری و ۴۰ درصد نیز برای اجرای طرح‌های عمرانی در نظر گرفته شده و هزینه‌کرد بودجه شهرداری بر این اساس خواهد بود.

محمدی اظهار کرد: امسال با صرف هزینه‌ای حدود ۶۰۰ میلیارد ریال چندین طرح عمرانی بزرگ و کوچک توسط شهرداری در شهر خلخال اجرا شده است.

شهردار خلخال اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی ، ساخت کانال ، کانیوو ، زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی ، توسعه فضای سبز ، زیباسازی شهر ، احداث آب‌نما ، نصب نمادهای شهری ، هوشمندسازی سیستم اداری ، اصلاح سایت پسماند زباله ، اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء ، تجهیز کارخانه تولید قطعات بتنی ، تجهیز کارخانه آسفالت ، راه‌اندازی تجهیزات گازسوز این کارخانه و افزایش تولید آسفالت به ۱۲۰ تن در ساعت را از جمله طرح‌های اجرا شده توسط شهرداری خلخال ذکر کرد.

محمدی افزود: در ۲ سال گذشته شهرداری موفق به پرداخت بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی به طلبکاران شد و بدهی آن صفر است.

سیدجواد یحیی‌زاده ، فرماندار خلخال نیز در این آیین با قدردانی از تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر برای توسعه و عمران شهری و اجرای طرح‌های عمرانی متعدد در سال جاری‌ گفت: هم‌افزایی و همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی خلخال و انجام حجم کاری بسیار بالا در نوع خود بی‌سابقه و بی‌نظیر است.

وی اظهار امیدواری کرد که بودجه پیشنهادی شهرداری مورد تایید شورای اسلامی و کمیته تطبیق این شهرستان قرار گرفته و به اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار