|

قرارداد سازمان قطار شهری اصفهان با ذوب آهن برای ریل‌گذاری خط دو مترو این شهر

قرارداد سازمان قطار شهری اصفهان با ذوب آهن برای ریل‌گذاری خط دو مترو این شهر

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: برای ریل‌گذاری خط ۲ متروی اصفهان طی قراردادی با ذوب‌آهن، ریل‌های جدید خریداری و در مرحله حمل به ایستگاه است تا بتوانیم در ۴ جبهه فعال شویم.

به گزارش مملکت ما، سید محسن واعظی‌فر با اشاره به آخرین وضیعت پیشرفت خط دو متروی اصفهان اظهار کرد: تی‌بی‌ام جبهه غرب به ایستگاه ابن‌سینا رسیده است و تی‌بی‌ام جبهه شرقی بین ایستگاه ابن‌سینا و قدس قرار دارد که برآورد می‌شود طی سه ماه آینده به این ایستگاه برسد و دو تی‌بی‌ام هم‌زمان از ایستگاه خارج شود.

وی افزود: هرچند مشکلات مالی و کمبود منابع در مترو وجود دارد، اما شهرداری اصفهان برای تأمین هزینه‌ها تلاش می‌کند، از این‌رو در حال حاضر نسبت به پولی که پرداخت شده است، پیشرفت خوبی داریم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با بیان اینکه در حال حاضر پیمانکاران در حال انجام عملیات هستند و در سه ایستگاه زینبیه و عمان سامانی پیشرفت خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تی‌بی‌ام جبهه غربی خط دو از ایستگاه امام حسین (ع) به سمت ایستگاه آمادگاه در حال انجام حفاری است که امیدواریم طی سه ماه آینده به ایستگاه آمادگاه برسد.

وی ادامه داد: در ایستگاه‌های امام حسین (ع) و آمادگاه پیمانکار در حال انجام فعالیت است و مشکل خاصی به‌جز کمبود منابع مالی وجود ندارد، همچنین برای ریل‌گذاری خط دو مترو طی قراردادی با ذوب‌آهن، ریل‌های جدید خریداری شده و در مرحله حمل به ایستگاه است تا بتوانیم جبهه‌های ریل‌گذاری را از یک جبهه به چهار جبهه افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد زمین محل دپوی خط دو مترو آزادسازی شده و پیمانکار در حال انجام فعالیت است، گفت: بین دپو تا ایستگاه دارک مسیری حدود ۱۱۰۰ کیلومتر وجود دارد که مقداری تونل و سایر مسیر از روی زمین می‌گذرد که در بخش آزادسازی شده، پیمانکار کار می‌کند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه اگر تأمین مالی به‌سرعت انجام شود، سرعت کار پیمانکاران نیز بیش از این خواهد بود، افزود: ریل‌گذاری از سمت ایستگاه عاشق اصفهانی به ایستگاه زینبیه در یک خط انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار