|

۶۰ فروند هواپیمای بوئینگ به ناوگان قطر اضافه می‌شود

۶۰ فروند هواپیمای بوئینگ به ناوگان قطر اضافه می‌شود

شرکت هواپیمایی قطر نخستین گروه از هواپیماهای ثبت سفارش شده بوئینگ ۷۷۷-۹ را در سال ۲۰۲۵ دریافت خواهد کرد.

به گزارش مملکت ما به نقل از الخلیج آنلاین، روزنامه قطری الشرق از دریافت ۶۰ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۹ در قالب نخستین گروه از هواپیماهای خریداری شده این کشور تا سال آینده خبر داد.

 این گروه از هواپیماها در فهرست سفارش هواپیمایی قطر برای خرید هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷-۹ مجهز به نسل جدید صندلی‌های پیشرفته «کیو سوئیت» قرار دارند که در واقع جدیدترین محصول این شرکت در کابین کلاس تجاری به شمار می‌آیند و وجه تمایز آنها داشتن جا و ظرفیت فراوان با قابلیت جابه‌جایی ۴۲۶ مسافر است.

در همین حال «قطر ایرویز» قرار است ۳۴ فروند هواپیمای باری بوئینگ ۷۷۷-۸F نیز دریافت کند که با ثبت این تعداد هواپیما، تعداد کل هواپیماهای بوئینگ B777X ثبت سفارش شده این شرکت، به ۹۴ هواپیمای تجاری و باری هوایی خواهد رسید.

گفتنی است «استفانی پوپ»، رئیس و مدیر عامل هواپیماهای تجاری بوئینگ، با ابراز خرسندی از خریدهای قطر ایرویز تصریح کرد این شرکت هواپیمایی یکی از شرکت‌های پیشرو صنعت هواپیمایی به شمار می‌آید.

از سوی دیگر شرکت هواپیمایی قطر در راستای ارتقای سطح خود به توافقی برای خرید سهام شرکت ایرلینک، بزرگترین شرکت هواپیمایی منطقه ای در آفریقای جنوبی نزدیک شده و مذاکرات مفصلی در خصوص سرمایه‌گذاری در این زمینه انجام داده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار