|

ساخت ۶۸۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در خلخال

ساخت ۶۸۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در خلخال

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از ساخت ۶۸۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان تایید شده در شهر خلخال خبر داد.

به گزارش مملکت ما، محبوب حیدری اظهار کرد: تعداد کل ثبت‌نام کنندگان جهت بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۵۷۹۳ نفر است، که از این تعداد ۱۲۰۹ متقاضی تأیید نهایی شده‌اند.

وی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان اولیه تعداد ۵۳۷۵ متقاضی از شهر خلخال، ۲۵۶ نفر از شهر هشتجین و ۱۶۲ نفر از شهر کلور هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: پس از بررسی مدارک و مستندات متقاضیان تاکنون ۱۱۶۳ نفر در شهر خلخال، ۲۷ نفر در شهر هشتجین و همچنین ۱۹ نفر در شهر کلور تأیید نهایی شده‌اند که از این تعداد ۶۸۶ متقاضی نسبت به واریز آورده بالای ۴۰ میلیون تومان خود اقدام کرده‌اند.

حیدری گفت: عملیات اجرایی و ساخت ۶۰ واحد مسکونی در شهر خلخال به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است، همچنین پروژه ۸۰ واحدی نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۶ درصد در مرحله نازک کاری و نما بوده که تلاش می‌کنیم در سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی ادامه داد: ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده که شهر خلخال در جنوب استان هم جزو همین شهرها است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان ضمن اشاره به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ایرانی افزود: در راستای اجرای این قانون تعداد ۱۵۳ متقاضی برای بهره‌مندی از این قانون ثبت‌نام کرده‌اند که تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن زمین مورد نیاز متقاضیان این قانون در شهرستان خلخال را تأمین کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار