|

آتش‌سوزی پترو پالایشگاه شوشتر با یک فوتی / اعزام ۱۵ آتش نشان از اهواز + ویدئو

آتش‌سوزی پترو پالایشگاه شوشتر با یک فوتی / اعزام ۱۵ آتش نشان از اهواز + ویدئو

فرماندار شوشتر گفت: این حادثه ساعتی پیش در پالایشگاه پترو این شهرستان واقع در شهرک صنعتی شماره یک به وقوع پیوست. اطلاعات اولیه حاکی از برخورد تانکر با یکی از مخازن بنزین در این پالایشگاه است.

به گزارش مملکت ما، فرماندار شوشتر در گفتگو در  خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت : این حادثه ساعتی پیش در پالایشگاه پترو این شهرستان  واقع در شهرک صنعتی شماره یک به وقوع پیوست. 
موسوی با اشاره به اینکه با وقوع این حادثه امدادگران و آتش  نشانان در محل حاضر شده اند، افزود :برای  کمک به  اطفای حریق آتش نشانان از دو شهر اطراف شهرستان شوشتر در محل حضور دارند. .
اطلاعات اولیه حاکی از برخورد تانکر با یکی از مخازن بنزین در این پالایشگاه است.
یک فوتی و چهار  مصدوم بر اثر حادثه آتش سوزی در پالایشگاه پترو شوشتر
رئیس  دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت : با اعلام وقوع حادثه در پالایشگاه پترو شوشتر امدادگران اورژانس به محل حادثه اعزام و مشغول امداد رسانی شدند و همه امکانات برای کمک رسانی بسیج شده است .
مرد افزود : تاکنون بر اثر این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر دیگر مصدوم شدند که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر اعزام شدند.

اعزام ۱۵ آتش نشان از اهواز برای آتش‌سوزی پترو پالایشگاه شوشتر

کوروش سبزعلی اظهار کرد: در پی وقوع آتش سوزی در پالایشگاه پترو شوشتر و درخواست کمک برای اطفای حریق، ۱۵ آتش نشان از اهواز به شهرستان شوشتر اعزام شدند.

سبزعلی افزود: به همراه آتش نشانان ۶ دستگاه خودرو شامل دو دستگاه خودرو سنگین اطفای حریق، دو دستگاه تانکر ۲۰ هزار لیتری، یک دستگاه خودرو امداد و نجات و یک دستگاه خودرو نور و ۵ هزار فوم به محل حادثه اعزام شده اند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار