|

سامسونگ برای نوزدهمین سال برند برتر تلویزیون شد

سامسونگ برای نوزدهمین سال برند برتر تلویزیون شد

سامسونگ و ال‌جی در سال ۲۰۲۴ موفق شدند جایگاه خود را به عنوان رهبران بازار جهانی تلویزیون تثبیت کنند و به رکوردهای چشمگیری دست یابند.

به گزارش مملکت ما، سامسونگ برای نوزدهمین سال متوالی عنوان برترین برند بازار جهانی تلویزیون را حفظ کرد، درحالی‌که ال‌جی برای دوازدهمین سال متوالی، پادشاهی خود بر بازار تلویزیون‌های OLED را ادامه داد.

سامسونگ در سال۲۰۲۴ موفق شد ۲۸٫۳درصد از سهم بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص دهد و جایگاه نخست خود را که از سال۲۰۰۶ تاکنون حفظ کرده است، همچنان مستحکم نگه دارد. ازجمله دلایل مهم موفقیت این شرکت می‌توان به تمرکز بر نوآوری در تلویزیون‌های پریمیوم، نمایشگرهای بزرگ و فناوری‌های هوش مصنوعی اشاره کرد.

سامسونگ با سهم ۴۹٫۶درصد بازار تلویزیون‌های پریمیوم (با قیمت بالای ۲۵۰۰دلار)، پیشتاز این حوزه شد. همچنین در بازار تلویزیون‌های فوق‌بزرگ (۷۵اینچ و بزرگتر) توانست ۲۸٫۷درصد از سهم بازار را در اختیار بگیرد.

سامسونگ در سال۲۰۲۴ بیش از ۸٫۳۴میلیون دستگاه تلویزیون QLED فروخت و سهم ۴۶٫۸درصدی از بازار QLED را به دست آورد. این بخش از بازار نیز با عبور از ۱۰درصد کل فروش تلویزیون‌ها، به رشد چشمگیری دست یافت. شرکت مذکور در بخش تلویزیون‌هایOLED نیز با فروش ۱٫۴۴میلیون دستگاه و رشد ۴۲درصدی نسبت به سال قبل، سهم ۲۷٫۳درصدی بازار را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار