|

اتصال ۸۹۴ خانوار روستایی دیگر در آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات

اتصال ۸۹۴ خانوار روستایی دیگر در آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از اتصال ۱۱ روستای آذربایجان‌غربی به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت:با ایجاد و ارتقاء ۱۱سایت ۸۹۴ خانوار روستایی با هزینه کرد۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح USO از اینترنت پر سرعت بهرمند شدند.

به گزارش مملکت ما ، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی تصریح کرد:روستای سلطانی شهرستان ار ومیه ،تیزخراب ،اغ برزهدرشهرستان سلماس، قزل داغ کرد شهرستان ماکو،اوزون تاش،قوزلوجه وآلبلاغ شهرستان مهاباد، دوستاک و سیاوان شهرستان اشنویه وانبارماران و مخمور شهرستان چالدران با جمعیتی بالغ بر سه هزارو ۶۴۸ نفر از بستر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت بهرمند شدند تا قدمی دیگر برای تحقق دولت هوشمند برداریم.

جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات ضمن تبیین وضعیت توسعه ای استان گفت: در حال حاضر پوشش اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ۸۵ درصد است و تلاش می کنیم تا پایان سال جاری با پوشش اینترنت روستاهای باقیمانده ۱۰۰ درصد این روستاها را پوشش دهیم.

بر اساس این گزارش زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارائه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه دولت هوشمند و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار