|

صاحب ۲۷ ساله کوروش کمپانی کیست؟

صاحب ۲۷ ساله کوروش کمپانی کیست؟

تحقیقات نشان می‌دهد صاحب شرکت کلاهبردار وعده فروش ارزان گوشی هوشمند آیفون، سرباز فراری است.

به گزارش مملکت ما ، پرس و جوها مشخص کرده است، «امیرحسین شریفیان» متولد ۱۳۷۵ مالک اصلی مجموعه «کوروش کمپانی» است که با ۱۸۰ روز غیبت اولیه اقدام به تکمیل دفترچه سربازی می‌کند اما از رفتن به سربازی خودداری کرده و از سال ۱۴۰۰ تا به امروز سرباز فراری است.

بر اساس قانون ثبت شرکت‌ها، اگر فردی بخواهد مدیرعامل، عضو هیئت مدیره یا بازرس یک شرکت باشد باید حتما کارت پایان خدمت داشته باشد. سؤال اصلی از نهادهای نظارتی این است که چگونه یک سرباز فراری می‌تواند یک شرکت تاسیس کند و به راحتی با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها بتواند سرمایه مردم را بالا بکشد؟!

اصلا چگونه گذرنامه گرفته و از کشور خارج شده است؟ احتمالا سربازی را خریده است؟

امروز رئیس انجمن واردکنندگان موبایل نیز گفته است: «کوروش کمپانی اصلا مجوز واردات آیفون نداشته و موبایل‌ها را از طریق شرکت‌های واردکننده داخلی تهیه و به فروش رسانده است […] بسیاری از کلاهبرداری‌ها و مشکلاتی که برای مردم و مالباختگان ایجاد می‌شود به خاطر تبلیغاتی است که با دریافت پول از سوی برخی از سلبریتی‌ها برای این شرکت‌ها صورت می‌گیرد.»

پرسش این است که شما تا حالا کجا بودید؟ شما که رئیس انجمن وارد کنندگان موبایل کل کشور هستید و می‌دانستید چنین اتفاقی با هیچ منطقی سالم نیست چرا هیچ اقدامی انجام ندادید؟ الان که طرف فرار کرده و پول و مال مردم هم خورده شده تازه دارید حرف می‌زنید و بیشترین تقصیر را هم به گردن سلبریتی‌ها می‌اندازید.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار