|

رقیب چینی آیفون ۱۶ پرو در راه است

رقیب چینی آیفون ۱۶ پرو در راه است

اوپو با اعلام اینکه پرچمدار اندرویدی با حاشیه بسیار باریک در راه است برای برای آیفون ۱۶ پرو خط و نشان کشید.

به گزارش مملکت ما، گفته می‌شود که گوشی‌های سری فایند X8 اوپو طراحی کاملاً جدیدی با صفحه‌نمایش تخت و دکمه‌ای به‌نام Quick Button دارند که شبیه دکمه‌ی کپچر در سری آیفون ۱۶ خواهد بود. درحال‌حاضر، عکسی منتشر شده است که مقایسه‌ای بین حاشیه‌ی نمایشگرهای فایند X8 و آیفون ۱۶ پرو را نشان می‌دهد.

پیتر لاو، مؤسس وان‌پلاس و مدیر ارشد محصولات اوپو، عکسی از گوشی فایند X8 در کنار آیفون ۱۶ پرو به‌اشتراک گذاشت. نکته‌ی قابل توجه در اینجا، شباهت بسیار زیاد حاشیه‌ی گوشی اوپو با خطوط حاشیه‌ای آیفون و حتی باریک‌تر بودن آن نسبت‌به پرچمدار اپل است.

افشاگر معروف IceUniverse، اعلام کرد که فایند X8 پرو دارای حاشیه‌هایی به‌اندازه‌ی ۱٫۴۵ میلی‌متر است که آن را به‌عنوان یکی از بهترین گوشی ها از نظر نسبت نمایشگر به بدنه تبدیل می‌کند.

به‌نظر می‌رسد اوپو قصد دارد برای پرچمدار اپل رجزخوانی کند، زیرا شایعات قبلی همچنین پیشنهاد می‌کنند که فایند X8 دارای داینامیک آیلند و شارژر بی‌سیم مغناطیسی مشابه مگ‌سیف اپل خواهد بود.

فایند X8 احتمالاً با نمایشگر اولد LTPO تخت ۶٫۷ اینچ با وضوح +FHD و نرخ نوسازی یک تا ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی یکی از اولین دستگاه‌هایی باشد که به تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز است.

گوشی‌های اوپو فایند X8 معمولی و پرو احتمالاً از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با زوم ۳ برابر استفاده می‌کنند. علاوه‌بر این، احتمالاً باتری ۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ وات در این گوشی‌ها به‌کار خواهد رفت.

انتظار می‌رود که سری فایند X8 در ماه آینده (اواخر مهر) در چین معرفی شود. هنوز قیمت گوشی مذکور اعلام نشده است.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار