|

در عملیاتی ۲۴ ساعته، شبکه آسیب دیده برق پایگاه مرزی اربیلان بدلیل برف و کولاک ترمیم شد

در عملیاتی ۲۴ ساعته، شبکه آسیب دیده برق پایگاه مرزی اربیلان بدلیل برف و کولاک ترمیم شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از ترمیم و اصلاح شبکه‌های برق آسیب دیده ناشی از بارش برف در پایگاه مرزی اربیلان ارومیه خبر داد.

به گزارش مملکت ما ، طاهر کیامهر ضمن اشاره به ۲۴ ساعت تلاش بی‌وقفه سیمبانان و تکنسین‌های مدیریت توزیع برق ایثار برای رفع مشکل پایگاه مرزی اربیلان، از ترمیم و اصلاح شبکه‌های برق آسیب دیده این پایگاه مرزی خبر داد و گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک روزهای اخیر، گزارشی مبنی بر بروز مشکلاتی در شبکه‌های برق پایگاه مرزی اربیلان به واحد اتفاقات شرکت ارائه شد.

وی افزود: عمده آسیب‌های وارده به شبکه ناشی از پارگی سیم ها در اثر سنگینی برف و کولاک شدید بوده است که اکیپ‌های عملیاتی متشکل از تکنسین‌ و سیمبان به محل اعزام و پس از ۲۴ ساعت تلاش بی‌وقفه اکیپ عملیاتی مدیریت توزیع برق ایثار شبکه برق این پایگاه پایدار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در ادامه خاطر نشان کرد: اکیپ اجرایی اعزام شده ۱۳ کیلومتر از مسیر پایگاه، تجهیزات را به صورت دستی و با پای پیاده به دلیل پوشش بالای برف و صعب‌العبوری راه جهت ترمیم شبکه طی کردند.
وی اضافه کرد: در پی هشدارها و پیش‌بینی‌های هواشناسی از ابتدای هفته بارش‌های شدید در سطح استان آغاز و در پی آن عیوب و آسیب‌هایی به شبکه برق استان وارد شده و تلاشگران صنعت برق علی‌رغم شرایط سخت آب و هوایی حاکم در استان، همکاران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با جان و دل به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا هیچ خللی در برق‌رسانی پایدار به مردم ایجاد نشود.
کیامهر ادامه داد: پاسگاه‌های مرزی سطح استان به دلیل شرایط جغرافیایی استان به ویژه این مناطق مرزی دارای مناطق صعب العبور و با دسترسی سخت هستند که همین امر باعث می‌شود تا سختی‌های کار و عملیات اجرایی برقرسانی به این پاسگاهها دو چندان شود اما همکاران شرکت توزیع نیروی برق همواره در هر شرایطی حتی با پای پیاده خدمت‌رسانی و برق‌رسانی پایدار به مردم را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند.
وی در ادامه ضمن قدردانی از اکیپ اجرایی اعزامی به این پایگاه مرزی و تمامی اکیپ‌های اجرایی در سراسر استان؛ عشق و علاقه به خدمت‌رسانی مطلوب و برق‌رسانی پایدار به مردم را از مولفه‌های اصلی کارکنان صنعت برق استان بر شمرد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار