|

بهره برداری از طرح‌های برق‌رسانی شهرستان میاندوآب به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان

بهره برداری از طرح‌های برق‌رسانی شهرستان میاندوآب به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ۵ طرح‌ عمرانی و برق‌رسانی شهرستان میاندوآب به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش مملکت ما ، بهمن ماه امسال به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۱۱۷ پروژه با اعتبار بیش از ۷۲۰ میلیارد تومان در سطح استان توسط شرکت توزیع نیروی برق افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از مجموع این پروژه‌ها ۵ طرح برق رسانی در شهرستان میاندوآب به بهره برداری می‌رسد.
در ایام دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از طرح توسعه شبکه شهری و روستایی به منظور تامین برق متقاضیان جدید میاندوآبی خواهیم بود که برای افتتاح این طرح ۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
به موازات توسعه شبکه توزیع نیروی برق و خدمات رسانی به مشترکین جدید بهبود کیفیت خدمات نیز در دستور کار قرار دارد که در همین راستا طرح رفع ضعف ولتاژ شهری و روستایی شهرستان میاندوآب با احداث ۷ هزار متر شبکه و نصب بیش از ۲۳۱ پایه اجرا شده است.
همچنین در سال مهار تورم و رشد تولید با هدف توسعه پایدار استان جهت تغذیه و تامین برق مراکز صنعتی و کشاورزی، با تلاش خادمان مردم در مدیریت توزیع برق میاندوآب برق ۴۹ مرکز صنعتی و کشاورزی این شهرستان با هزینه کرد ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تامین شد.
تبدیل بیش از ۷۱ هزار متر از شبکه‌‌های مسی مناطق شهری و روستایی شهرستان میاندوآب با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به کابل خودنگهدار و تامین روشنایی معابر نقاط مختلف شهری و روستایی از دیگر پروژه‌های مهمی است که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار