|

افزایش ۱۰ درصدی مصرف بنزین در استان کرمانشاه

افزایش ۱۰ درصدی مصرف بنزین در استان کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از افزایش ۱۰ درصدی مصرف بنزین در استان از آغاز تعطیلات نوروزی (۲۳ اسفندماه۱۴۰۲) تا روز سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این مدت ۴۸ میلیون و ۸۲۲ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد.

به گزارش مملکت ما ، پیمان بهرامی افزود: در شرایط عادی به طور میانگین روزانه ۲ میلیون لیتر بنزین در منطقه کرمانشاه به مصرف می‌رسید که در این ایام به روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر رسید.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مصرف در بازه زمانی یادشده، مربوط به ۱۲ فروردین ماه با سه میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر و کمترین مصرف مربوط به روز سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ با یک میلیون و ۲۵۰ هزار لیتر بود، گفت: تمام عوامل عملیاتی در این ایام تلاش کردند که جریان تامین و توزیع سوخت با وجود افزایش مصرف، روندی روان و عادی داشته باشد و گردشگران جهت تامین سوخت موردنیاز مشکلی نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه در مواقع اضطرار، کارت آزاد هم در جایگاه ها موجود است، افزود: ۱۶۵ باب جایگاه عرضه سوخت در این استان آمادگی تامین سوخت را دارند و همگی جایگاه‌ها فعال و در حال سوخترسانی هستند.

بهرامی پایش و کنترل مستمر فرآورده های نفتی را یکی از اولویت های اصلی شرکت ملی پخش کرمانشاه دانست و افزود: کارشناسان واحد فنی و خدمات سامانه هوشمند شرکت از جایگاه های عرضه سوخت در ایام تعطیلات بازدید کردند و این در حالی است که همشهریان و هموطنان گرامی می توانند پیشنهادات و تخلفات مشاهده شده را با سامانه کشوری ۰۹۶۲۷ گزارش دهند.

انتهای پیام/

نظرات

پربازدید ترین اخبار